• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7

۶۷ داوطلب برای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه چابهار پیش ثبت نام را انجام دادند

  • کد خبر : 158782
  • 22 مرداد 1402 - 10:10
۶۷ داوطلب برای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه چابهار پیش ثبت نام را انجام دادند
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس ستاد انتخابات چابهار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه چابهار گفت: 67 داوطلب تاکنون پیش ثبت نام برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیای و زرآباد را انجام داده اند.

محمد شاهوزایی در گفت و گو با خبرنگار هاتف سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۵۰ نفر مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دکترا، هفت نفر لیسانس، یک نفر مدرک حوزوی و یک نفر مدرک کاردانی دارد.

وی درباره سن داوطلبان ثبت نام شده نیز خاطرنشان کرد: ۲ نفر ۶۵ تا ۷۰ سال سن، یک نفر ۶۰ تا ۶۵ سال، پنج نفر ۵۰ تا ۵۵ سال، ۲ نفر ۵۵ تا ۶۰ سال، ۲۵ نفر ۳۵ تا ۴۰ سال، ۴۵ تا ۵۰ سال ۶ نفر، ۱۶ نفر ۴۰ تا ۴۵ سال و ۱۰ نفر ۳۰ تا ۳۵ سال سن دارند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری چابهار گفت: از مجموع ثبت نام شدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی ۹ نفر زن هستند.

رئیس ستاد انتخابات چابهار با اشاره به اینکه دواطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ مردادماه می توانند در مرحله پیش‌ ثبت نام انتخابات درخواست خود را ثبت کنند، گفت: اگر افراد متقاضی در صورت انجام پیش ثبت ‌نام و پس از بررسی دستگاه‌های مربوطه، شرایط داوطلب شدن را نداشته باشند، نمی‌توانند در مرحله بعد، به‌ عنوان داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

وی بیان کرد: پس از پیش‌ ثبت‌ نام انتخابات و همچنین پس از تایید مراجع قانونی برای استعلامات مدارک داوطلبان و صحت مدارک مورد نیاز، دو ماه پس از آن افراد ثبت‌نام خود را نهایی خواهند کرد.

شاهوزایی افزود: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی که در خارج از کشور هستند و شرایط قانونی ثبت‌نام را دارند می توانند در ایام ثبت‌نام به سفارتخانه‌ها و کنسول گری های کشور مراجعه کنند.

رئیس ستاد انتخابات چابهار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه چابهار ادامه داد: دوازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای‌اسلامی و ششمین دوره‌ی انتخابات مجلس خبرگان‌رهبری، ۱۱ اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=158782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.