• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5
مدیر بوستان بانوان:

نقش بانوان در تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان اهمیت بسیاری دارد

  • کد خبر : 158789
  • 22 مرداد 1402 - 10:58
نقش بانوان در تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان اهمیت بسیاری دارد
هاتف سیستان و بلوچستان- نقش بانوان در تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان از اهمیت بسیاری برخوردار است که از لحاظ روحی و جسمی باید در شرایط مطلوبی باشند؛ زیرا حالات بانوان تأثیر مستقیم بر روی سایر افراد خانواده دارد. ایجاد پارک‌های ویژه بانوان باهدف رفع یکی از مطالبات شهروندی این قشر اثرگذار طی سال‌های اخیر در شهرهای مختلف کشور موردتوجه قرار گرفت

مژده شهریاری مقدم گفت: فاز اول بوستان در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید و بنده از فاز دوم بوستان که پارسال شروع شد. میتوان گفت فاز دو تا ۹۰ درصد پیشرفت داشته، یکی از مهمترین کارهای فرهنگی بوستان  برگزاری جشن برای روز دختر و روز زن بود در کنار آن برنامه‌های متنوع تئاتر، نمایش، موسیقی برای سرگرمی، شادی و تفریح مخاطبان داریم. همچنین بانوان کارآفرین در این جشن‌ها حضور دارند و وسایل خود که شامل صنایع دستی، غذایی، تولید گل و گیاه و… است را می‌توانند از طریق غرفه‌ای که به آنان داده شده به فروش برسانند.
وی ادامه داد:  نشست‌های کتابخوانی را به طور منظم در پارک برگزار می‌کنیم. بیشتر سعی می‌کنیم کتابهای انگیزشی، روانشناسی و ویژه کسب و کار را به بانوان معرفی کنیم و در این نشست‌ها فرصت تبادل نظر، اندیشه و تجربه نیز فراهم می‌شود. امسال نیز در دهه کرامت این شاهنامه خوانی در سه رده سنی برگزار شد و به افراد برگزیده جوایزی اهدا شد.
مدیر بوستان بانوان گفت: به نظر من هیچ چیز به اندازه توسعه فردی مهم نیست.خوشبختانه هم اکنون بسیاری از بانوان شهر زاهدان خودکفا شده‌اند اما من احساس می‌کنم که لازم است روی عزت نفس و اعتماد به نفس بانوان بیشتر کار شود که این مهم فقط در پرتو آموزش‌های صحیح است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=158789

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.