• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6

زمین برای ساخت ۹۶ هزار واحد ویلایی درسیستان و بلوچستان تامین شد

  • کد خبر : 159495
  • 17 شهریور 1402 - 19:08
زمین برای ساخت ۹۶ هزار واحد ویلایی درسیستان و بلوچستان تامین شد
هاتف سیستان و بلوچستان - دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون زمین‌های مورد نیاز برای ساخت ۹۶ هزار و ۱۴۴ واحد مسکونی ویلایی و اجرای طرح جوانی جمعیت به عنوان بخشی از طرح نهضت ملی در این استان تأمین شده است.

عطاء اله اکبری، دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان، اظهار داشت:  اولویت اصلی در طرح نهضت ملی مسکن این استان اختصاص زمین برای ساخت واحدهای ویلایی تک واحدی در شهرهای استان است. بر این اساس، تعدادی زمین برای ساخت ۸۷ هزار و ۹۶ واحد ویلایی و ۹ هزار و ۴۸ واحد در قالب طرح جوانی جمعیت در استان تأمین شده است.

وی افزود: ساختمان‌های ویلایی نه تنها با فرهنگ مردم سیستان و بلوچستان منطبق هستند، بلکه هزینه ساخت کمتری نیز دارند. این اقدامات منجر به کاهش مصرف منابع مانند سیمان و فولاد در برخی از بخش‌های ساختمانی می‌شود.

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان ادامه داد: به طور قطع توسعه خانه‌های ویلایی، تک طبقه و حیاط‌دار در این مناطق می‌تواند مزیت‌های زیادی داشته باشد و آبادانی در این بخش‌ها را به دنبال خواهد داشت.

اکبری گفت: تاکنون زمین‌های مورد نیاز برای ساخت ۹ هزار و ۴۶ واحد مسکونی تحت قانون حمایت از خانواده و ۲ هزار و ۴۶ واحد در قالب طرح جوانی جمعیت در استان سیستان و بلوچستان تأمین شده است. این اقدام به منظور حمایت از خانواده‌ها و جوانان استان در مسائل مسکن و مسائل مرتبط با آن انجام شده است و زمین‌های مخصوصی به شهروندان برای ساخت مسکن ارائه می‌شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=159495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.