• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

ترکیب النصر و پرسپولیس اعلام شد

  • کد خبر : 159783
  • 28 شهریور 1402 - 21:10
ترکیب النصر و پرسپولیس اعلام شد
هاتف سیستان و بلوچستان - النصر با حضور فوق ستاره خود رونالدو و همچنین مانه، بروزوویچ، اوتاویو و لاپورت به مصاف پرسپولیس می‌رود و یحیی گل‌ محمدی در حالی ۱۱ بازیکن تیمش را برای این بازی اعلام کرده که نفرات همان چهره‌های قابل پیشبینی هستند که ماموریت بازی برابر النصر را دریافت کردند.

تیم پرسپولیس در نخستین دیدار لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف النصر عربستان خواهد رفت. اتفاقات حضور النصر در تهران از روز گذشته رسانه‌های دنیا را مجبور به واکنش دادن کرده است.

لوئیز کاسترو سرمربی النصر ترکیب تیمش را در این نبرد اعلام کرد. او تیمش را به مانند بازی‌های قبل با سیستم ۱-۳-۲-۴ به زمین خواهد فرستاد.

نواف العقیدی دروازه‌بان ملی‌ پوش النصر درون دروازه خواهد ایستاد و عبدالله العمری زوج لاپورت مدافع اسپانیایی النصر در قلب خط دفاع خواهد بود. سلطان الغنام در سمت راست و محمد قاسم در سمت چپ خط دفاعی نیز بازی می‌ کنند.

عبدالله الخیبری و مارسلو بروزوویچ به عنوان دو هافبک دفاعی بازی می‌کنند و اوتاویو به عنوان هافبک نفوذی انجام وظیفه می‌کند. عبدالرحمن غریب که روز گذشته در کنفرانس خبری حاضر شده بود و عضو تیم ملی عربستان هم است نیز به همراه سادیو مانه دو وینگر النصر هستند.

کریستیانو رونالدو مهاجم نوک النصری‌ ها در این نبرد است و احتمالا همه توپ‌ها برای رسیدن به گل، به او ختم شود.

ترکیب النصر به شرح زیر است:

نواف العقیدی، سلطان الغنام، آیمریک لاپورت، عبدالله العمری، محمد قاسم، عبدالله الخیبری، مارسلو بروزویچ، عبدالرحمن غریب، اوتاویو، رونالدو، سادیو مانه.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان مصدوم پرسپولیس که از ناحیه کشاله ران دچار آسیب‌ دیدگی شده بود، سرانجام به این بازی رسیده و در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار دارد.

خط دفاعی پرسپولیس با ترکیب ثابت پای به دیدار مقابل النصر خواهند گذاشت. علی نعمتی در سمت چپ دفاع حضور دارد و در جناح راست نیز دانیال بازی خواهد کرد. دو مدافع مرکزی پورعلی و کنعانی هستند که ماموریت دشواری را پیش رو خود خواهند داشت.

میلاد سرلک و مسعود ریگی دو هافبک دفاعی پرسپولیس هستند تا سرخپوشان برای دومین بازی متوالی با دو هافبک دفاعی کار را دنبال کنند.

یحیی در این بازی تک مهاجم خود را روی نیمکت نشانده اما شش بازیکن تهاجمی در ترکیب دارد. وحید امیری و سعید صادقی در جناحین حضوز دارند و مهدی ترابی و محمد عمری نیز به نوعی در خط حمله خواهند بود.

ترکیب پرسپولیس به شرح زیر است:
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری، وحید امیری

 

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=159783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.