• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

زنگ مهر و ایثار در مدارس شهرستان ایرانشهر نواخته شد

  • کد خبر : 160053
  • 01 مهر 1402 - 22:27
زنگ مهر و ایثار در مدارس شهرستان ایرانشهر نواخته شد
هاتف سیستان و بلوچستان - طی مراسمی همزمان با سراسر کشور زنگ مهر و ایثار امروز اول مهر ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام و المسلمین بزمانی امام جمعه شهرستان ایرانشهر ، شه بخش معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ،حسین بامری معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر ، رضوانی نماینده مدیر کل آموزش و پرورش استان ،جمعی از مسئولین ،فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان در دبستان دخترانه یزدان شناس ایرانشهر نواخته شد.

حسین بامری، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس به همه دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا اظهار داشت: امسال ۳۳۰۰ معلم تدریس دانش آموزان را بر عهده دارند این دانش آموزان در ۳۵۰ واحد آموزشی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

وی افزود: ما امنیت و آسایش خود را مدیون خون های پاک شهدا هستیم. شهدا با دفاع از آب و خاک مهین عزیزمان برای ما امنیت آفریدند ما هم باید در سنگر تحصیل و تهذیب پاسداشت خون پاک شهدا باشیم.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر  ادامه داد: متاسفانه دانش آموزان دوسال از مدرسه به علت درگیری با ویروس کرونا دور بودند و آموزش دانش آموزان دچار چالش شده است. ما قطعا برنامه ریزی خواهیم کرد تا از لحاظ آموزشی و تربیتی بسمت شکوفایی دانش آموزان حرکت نماییم.

بامری با اشاره به نامگذاری شعار امسال از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان معلم تمدن ساز، مدرسه اثر بخش، و ایران قوی گفت: آموزش وپرورش شهرستان ایرانشهر با کمک کارشناسان، همکاران فرهنگی و نهادهای مرتبط برنامه های حول محور سند تحول بنیادین دنبال خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: از سایر نهادهای فرهنگی درخواست داریم در بحث کیفیت آموزشی، عدالت آموزشی، ارتقاء جایگاه معلم و تقویت مدارس دولتی کمک کنند تا قدم های مثمر ثمری برداریم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=160053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.