• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
7

پیشرفت ۴۳ درصدی جایگاه گاز CNG در چابهار

  • کد خبر : 160056
  • 02 مهر 1402 - 16:41
پیشرفت ۴۳ درصدی جایگاه گاز CNG در چابهار
هاتف سیستان و بلوچستان- رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری چابهار گفت: 5 خودروی بنزینی "ون وانا" حمل و نقل شهری جدید در چابهار اضافه شده است و همچنین شاهد پیشرفت 43 درصدی جایگاه گاز CNG هستیم که امیدواریم در شهر رضایتمندی مردم را کسب را کنیم.

محتاج رئیسی در گفت و گو با خبرنگار هاتف سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هر کدام از این خودروهای بنزینی”ون وانا” به قیمت ۱۵ میلیارد ریال خریداری شده و به ظرفیت جابجایی ۶۰ نفر در هر سرویس و در کنار ۱۸۰ دستگاه خودوری سواری زرد به فعالیت حمل و نقل درون شهری ادامه می‌دهند.

وی افزود: برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا حمل و نقل شهر چابهار را بهتر کنیم و در این باره علاوه بر ناوگان یاد شده چهار دستگاه اتوبوس شهری هم فعال هستند و سه دستگاه اتوبوس دیگر که خریداری شده ولی تاکنون وارد ناوگان خدمت به مردم نشده اند

وی ادامه داد: جایگاه سی ان جی گاز با چهار نازل برداشت گاز به خودروها و اعتبار هفت میلیارد تومان و پیشرفت ۴۳ درصد در حال کار است و تا دهه فجر تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

 

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری چابهار گفت: چابهار شهر توریستی، اقتصادی و تجاری، تفریحی و گردشگری است بطوریکه سالانه حدود یک میلیون نفر مسافر و سرمایه‌گذار در آن تردد می‌کنند و این حجم مسافر نیاز به جابجایی دارند.

رئیسی تصریح کرد: تاکسی‌های شهری علاوه‌بر دریافت سوخت ۴۰۰ لیتر با قیمت یک‌هزار و ۵۰۰ تومان و ۵۰۰ لیتر به قیمت سه هزار تومان، همچنین لاستیک، روغن و پرداخت مابه تفاوت قیمت سوخت نیز به آنان تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه پس از ۲۰ سال با همکاری شهرداری و سازمان منطقه آزاد حوزه حمل و نقل عمومی شهر چابهار در دی ماه سال گذشته(۱۴۰۱) مجددا با ۲ دستگاه اتوبوس آغاز بکار کرد، افزود: خیلی خوشحالیم که پس از گذشت ۲ دهه ظرفیت سیستم حمل و نقل عمومی چابهار راه‌اندازی شده و در هر چند وقت رونق بیشتری را شاهد هستیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=160056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.