• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
6

همه مدیران موظف به همکاری با طرح انتقال آب از دریای عمان هستند

  • کد خبر : 160545
  • 14 مهر 1402 - 21:27
همه مدیران موظف به همکاری با طرح انتقال آب از دریای عمان هستند
هاتف سیستان و بلوچستان - محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای معادن این استان از لزوم همکاری تمامی مدیران این استان در پی انتقال آب دریای عمان خبر داد.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای معادن استان، اظهار داشت :همه مدیران باید با جدیت همکاری کنند تا طرح انتقال آب از دریای عمان به نتیجه برسد و مردم از آن بهره‌مند شوند سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بسیار مهمی در حوزه معادن دارد باید کمک کنیم تا با نگاهی که دولت و وزیر صنعت، معدن و تجارت به این استان دارد کار معادن سرعت گیرد، در این زمینه از زمین شناسی درخواست حضور بیشتر و کار بر روی پهنه‌های زیادتر داریم تا شاهد توسعه بیشتری در این استان باشیم.

وی افزود : تمام مدیران موظف به همکاری در طرح انتقال آب از دریای عمان هستند اخیراً گلایه سوخت در این پروژه مطرح بود که در این جلسه از شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی خواستار همکاری در این زمینه هستیم تا مشکلی در روند اجرای طرح ایجاد نشود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بحث تجارت نیز در مرز تعدادی بازارچه محلی داریم در این زمینه ۱۰ بازارچه با پاکستان توافق کردیم که تاکنون سه مورد ساخته شده، بازارچه‌های رسمی و پایانه‌های مرزی نیز وجود دارند که در بحث دریایی با کشورهای پاکستان، افغانستان و آسیای میانه در زمینه تجارت کار را رونق خواهیم داد و از این ظرفیت استفاده می‌کنیم.

گفتنی است؛ اقتصاد دریا، ظرفیت سواحل، باغات میوه‌های گرمسیری، حوزه کشاورزی و دامپروری از دیگر ظرفیت‌های بکر سیستان و بلوچستان است که سرمایه‌گذاری و استفاده از این فرصت‌ها می‌تواند گام مهمی در توسعه این استان باشد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=160545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.