• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

پیگیر رسیدگی به پرونده هشتم مهرماه زاهدان هستیم

  • کد خبر : 160805
  • 20 مهر 1402 - 19:37
پیگیر رسیدگی به پرونده هشتم مهرماه زاهدان هستیم
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: همچنان پیگیر رسیدگی به پرونده هشتم مهرماه سال گذشته زاهدان هستیم تا حکم صادر و اقناع عمومی صورت گیرد و شائبه نباشد که به دلیل مسائل قومی و مذهبی به این پرونده رسیدگی نشد.

آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌ فقیه در سیستان و بلوچستان در گردهمایی ائمه جمعه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ائمه جمعه باید مردم را برای حضور در انتخابات ترغیب و در کنار آن با روشنگری کمک کنند تا مردم ویژگی‌های یک نماینده خوب را دانسته و انتخابی اصلح داشته باشند.

وی افزود: گاهی مردم عملکرد برخی نمایندگان را نامطلوب عنوان کرده و گلایه‌مند هستند که به آن‌ها توصیه می‌کنم تا برای جلوگیری از تکرار این اتفاق در انتخابات افراد شایسته را انتخاب کنند.

نماینده ولی‌ فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: متأسفانه در مواقعی با دخالت نمایندگان در کارها مواجه هستیم که تبدیل به یک رویه بد شده و باید برای مردم به خوبی تبیین شود که بازتاب انتخاب آن‌ها در همین‌جا خود را نشان می‌دهد و اگر فرد اصلح انتخاب شود نتیجه خوبی در بر خواهد داشت. در اجلاس ائمه جمعه و خدمت رئیس جمهور هم عرض کردم که کمتر مردی پیدا می‌شود که پای حرف حق خود بایستد و با وجود استیضاح و فشار حرف حق خود را تغییر ندهد البته از این طرف هم کمتر کسی پیدا می‌شود که دنبال حق و حقیقت باشد و بده‌بستان سیاسی نداشته باشد.

آیت‌الله محامی گفت: باید برای مردم روشنگری داشته باشیم تا مردم از اهمیت رای خود و آثار مثبت یا منفی انتخاب خود آگاه شوند.

وی بر لزوم پرهیز از دخالت در امور اجرایی و عزل و نصب‌ها تأکید کرد: به عنوان نماینده ولی‌ فقیه در سیستان و بلوچستان در عزل و نصب‌ها دخالتی نمی‌کنم و اگر در مواردی افراد مراجعه می‌کنند رزومه او را خدمت استاندار ارائه می‌کنم تا در کنار سایر گزینه‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد و تأکید بر به کارگیری فردی ندارم چرا که اگر در آینده تخلفی از جانب آن‌ها صورت گیرد دیگر جایی برای اعتراض از جانب من وجود نخواهد داشت.

نماینده ولی‌ فقیه در سیستان و بلوچستان بر لزوم استفاده بهینه از ظرفیت‌های تبلیغی مثل دانشگاه، آموزش‌وپرورش، حوزه‌های علمیه و حلقات صالحین بسیج تأکید کرد و ادامه داد: سیاست کنونی در مرکز کشور جلوگیری از ۲ شغله بودن ائمه جمعه ماست اما شرایط در این استان متفاوت با سایر مناطق کشور است و شاید بتوان از امام‌جمعه‌ای که شغل دیگر او با جایگاه امامت جمعه منافاتی ندارد استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=160805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.