• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5
فرماندار زرآباد:

تاکنون برق رسانی به ۱۰ مدرسه خیرساز شهرستان زرآباد انجام شده است

  • کد خبر : 160843
  • 21 مهر 1402 - 13:19
تاکنون برق رسانی به ۱۰ مدرسه خیرساز شهرستان زرآباد انجام شده است

هاتف سیستان و بلوچستان – فرماندار شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان،گفت: طی اقدامی جهادی برق رسانی به ۱۰ مدرسه خیر ساز شهرستان زرآباد با مساعدت مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان انجام شد.

کوروش محمدی با تقدیر و تشکر از شهرستان های که در مانور برق رسانی به مدارس خیر ساز زرآباد نقش داشتند،اظهار کرد: مدارس خیر ساز روستاهای درک،کلات، دوکی، دودرجدید، سول جدید، دمبی، مسکی، کوه بن، علی آباد تولدر و مدرسه عمار(داخل شهر) از جمله مناطقی هستند که کار برقرسانی مدارس آن ها انجام شد.

وی افزود:حدود ۲۰ میلیارد ریال اعتبار جهت برقرسانی به این مدارس هزینه شد که نشان از درایت و پیگیری استاندار جهادی و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان را می رساند.

وی ادامه داد: بحمدالله با پیگیری های صورت گرفته تاکنون هیچ گونه هزینه ای جهت حق انشعاب، توسعه شبکه و حق وصل کنتور از این مدارس دریافت نشده است.

وی تصریح کرد: با توجه به قول های مساعد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان بزودی مدیریت برق این شهرستان نیز مستقر خواهد شد و توجه به مطالبه به حق مردم شهرستان زرآباد این نوید را خواهیم داد که بزودی ادارات بیشتری نیز مستقر خواهند شد.

لازم به ذکر است، برخی از گمانه زنی ها از نقش سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در برق رسانی به مدارس زرآباد بود که پیگیری های خبرنگار هاتف سیستان و بلوچستان در این شهرستان نشان می دهد این سازمان در برق رسانی به این مدارس تاکنون در پرداخت هزینه های انشعاب هیچ گونه نقشی نداشته است و برق رسانی به ده مدرسه خیر ساز زرآباد با پیگیری های فرماندار و مساعدت استاندار و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان بوده است، هر چند سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان در استقرار اداره آموزش و پرورش شهرستان و تجهیزات و امکانات مدارس شهرستان نقش بسزایی داشته است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=160843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.