• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
13

کلنگ زنی مجتمع فرهنگیان ایرانشهر

  • کد خبر : 161540
  • 08 آبان 1402 - 19:17
کلنگ زنی مجتمع فرهنگیان ایرانشهر
هاتف سیستان و بلوچستان - با همت و مشارکت بنیاد دستان مهربان و سازمان و اداره کل نوسازی، مجتمع فرهنگیان ایرانشهر در طی مراسمی پرشور کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هاتف سیستان و بلوچستان؛ مراسم افتتاح مجتمع فرهنگیان ایرانشهر با حضور بنیاد دستان مهربان، نوسازی مدارس استان، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر و رئیس دانشگاه فرهنگیان، امام جمعه ایرانشهر، مسئولین شهرستانی و جمع زیادی از همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان و مردم فرهیخته برگزار شد و کلنگ احداث این پروژه به زمین زده شد.

این پروژه با مساحت ۴ هکتار و اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان احداث خواهد شد.

این پروژه در تأمین نیروی انسانی متخصص و رفع نقصان آموزشی در استان نقش حیاتی و مهمی ایفا می‌کند و منجر به ارتقاء و پیشرفت شاخص‌های آموزشی و فرهنگی در این استان خواهد شد، که در این مراسم به آن تأکید شد.

در پایان مراسم، که در دانشگاه ولایت برگزار شد، از تمامی عزیزانی که در اجرای و افتتاح این پروژه دخیل بودند، تقدیر و تشکر گردید.

باید ذکر کرد که بنیاد دستان مهربان یک مؤسسه خیریه است که با تمرکز بر حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان، ایجاد مدارس و آموزش، ساخت مراکز درمانی و ایجاد کارگاه‌های اشتغال‌زایی در سراسر کشور فعالیت می‌کند. این بنیاد تاکنون با اجرای چندین پروژه در جنوب استان و همکاری در زمینه آموزش به کودکان نیازمند به عنوان یاری‌رسان دستگاه تعلیم و تربیت است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=161540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.