• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

بیش از ۴۶ هزار مترمربع آسفالت در روستاهای قصرقند اجرا شد

  • کد خبر : 161975
  • 14 آبان 1402 - 20:28
بیش از ۴۶ هزار مترمربع آسفالت در روستاهای قصرقند اجرا شد
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: زیرسازی و آسفالت ۶۰ هزار متر مربع از معابر روستاهای شهرستان قصرقند تا پایان سال به همت این بنیاد انجام می‌شود.

مصطفی بیک مداح، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: یک هزار و ۶۰۰ متر طول جدول و پیاده‌روسازی روستای عزیزآباد از جمله پروژه‌های در حال اجرا در قصرقند است.

وی افزود: همزمان تیم نقشه‌بردار سیستان و بلوچستان در قصرقند جهت برداشت، تهیه پروفیل طولی و عرضی و پیاده‌سازی اراضی تفکیکی واگذارشده به روستاییان منطقه در حال فعالیت هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: نازک‌کاری ۲۱ واحد بازسازی سیل ۱۴۰۱ ویژه مددجویان بهزیستی در قصرقند تمام شده و ۵۰۰ واحد مسکونی ساخته شده از محل تفاهم‌نامه مشترک ۲ جانبه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد مستضعفان با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال ساخت است.

بیک مداح گفت: پیشرفت فیزیکی ۹۰ واحد در حال ساخت برای مددجویان بهزیستی ۳۵ درصد و ۱۷۰ واحد مسکونی در حال احداث از اعتبارات طرح ویژه بهسازی با ۴۰ درصد پیشرفت در حال انجام است.

وی به تلاش‌های این بنیاد در حوزه مسکن شهری پرداخت و بیان کرد: ۲۶ پرونده متقاضیان اقدام ملی مسکن به اداره راه و شهرسازی نیکشهر جهت انعقاد قرارداد ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری و تحویل سه هزار و ۵۰۰ متر زمین اداری از اداره راه و شهرسازی نیکشهر جهت احداث اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قصرقند انجام‌ شده که مراحل بعدی این طرح در حال پیگیری است تا بتوانیم منشأ خدمات شایسته‌تری به مردم و روستاییان در این منطقه باشیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی در شهرستان به منظور حفظ حقوق مردم برگزار شده سعی داریم با هرگونه تضییع حقوق عمومی و تصرفات غیرمجاز برابر قانون برخورد کنیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=161975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.