• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
11

ویزیت رایگان بیماران نیازمند در دشتیاری / آغاز مجدد طرح جهادی و ویزیت رایگان در چابهار

  • کد خبر : 162027
  • 16 آبان 1402 - 14:25
ویزیت رایگان بیماران نیازمند در دشتیاری / آغاز مجدد طرح جهادی و ویزیت رایگان در چابهار
هاتف سیستان و بلوچستان - دکتر فرزانه زاهد جراح و متخصص زنان و زایمان با اشاره به اینکه طرح ویزیت‌های رایگان را در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان از منطقه محروم فاقد بیمارستان یعنی دشتیاری با مدیریت آقای عبدالرحمن بلوچزهی و با همکاری موسسات خیریه و بهزیستی آغاز کرده ام، گفت: سلامت مادران باردار از معیارهای اصلی و مهم و شاخص های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مورد توجه سازمان بهداشت جهانی WHO است.

جراح و متخصص زنان و زایمان چابهار در گفت و گو با خبرنگار هاتف سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این اقدام خیر و جهادی که با همراهی و همکاری مینا پروین و پریسا سارانی به عنوان ماما، خانم محمدی از حوزه بهداشت و درمان دشتیاری و عبدالرحمن بلوچزهی علاوه بر اجر و ثواب دنیوی و اخروی موجب تشویق سایر پزشکان خواهد شد و این کار خیر و خداپسندانه را از ۲ سال قبل در جای جای این استان پهناور به ویژه شهرستان‌های نیکشهر، قصرقند و کنارک آغاز کرده‌ام و همچنان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در زمان سیل و بارندگی‌ها و فصول گرم و سرد نیز در کنار مردم روستایی بوده‌ام چون خدمت به مردم سیستان و بلوچستان را افتخار می دانم و بر این معتقدم که نباید فقط بدنبال کسب درآمد باشیم، علاوه بر طبابت در بیمارستان و مطب شخصی، کارهای خیر و رایگان با عزیمت در مناطق روستاهای محروم انجام دهیم تا رضایت خالق و مخلوق را داشته باشیم چرا که این موارد تاثیر زیادی در روحیه کاری و نشاط و شادابی دارد.

دکتر زاهد جراح و متخصص زنان و زایمان با قدردانی از همراهی و همکاری موسسات خیریه خادمین اقوام سواحل چابهار، مراکز بهداشت شهرستانهای بلوچستان و اداره بهزیستی و بسیج سپاه، تصریح کرد: هم چنین ویزیت رایگان یک روز در هفته برای کمک به افراد نیازمند و کم درآمد و جلب رضایت خالق و مخلوق و بهره مند از اجر و ثواب دنیوی و اخروی در مطب شخصی به آدرس چابهار – بلوار امام خمینی (ره) – خیابان تعاون- نبش تعاون ۷ انجام می شود لذا بیماران مراجعه تا اقدامات و خدمات لازم انجام شود.

سرپرست مرکز بهداشت دشتیاری نیز گفت: ۱۵۶ بیمار در هشت روستای محدوده دمپگ این شهرستان با همکاری موسسه خیریه خادمین اقوام سواحل چابهار و با حضور دکتر فرزانه زاهد جراح و متخصص زنان و زایمان ویزیت رایگان شدند.

دکتر دانیال رئیسی نیز اظهار کرد: پزشکان برای انجام کار خیر و ویزیت رایگان در منطقه‌ای محروم نظیر سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان دشتیاری همکاری کنند تا شاهد ارتقای سلامت باشیم.

وی ادامه داد: دشتیاری دارای ۱۶۴ روستا با ۱۰۷ هزار نفر جمعیت هست و فاقد بیمارستان و امکانات بهداشتی درمانی بوده که نیاز است هر سریعتر بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی کلنگ زنی و تامین اعتبار شود تا شاهد کاهش سفرهای مردم برای انجام امورات درمانی به سایر شهرستان‌های همجوار باشیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=162027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.