• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
10
فرماندار زرآباد:

به قایق های بدون مجوز سواحل مکران ماهانه مقداری سوخت تعلق بگیرد

  • کد خبر : 162085
  • 17 آبان 1402 - 18:44
به قایق های بدون مجوز سواحل مکران ماهانه مقداری سوخت تعلق بگیرد
هاتف سیستان و بلوچستان - فرماندار زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: اختصاص سوخت به قایق های بدون مجوز در پهنه چهار شهرستان ساحلی استان سیستان و بلوچستان باعث اشتغال در این مناطق خواهد شد.

کوروش محمدی، فرماندار زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان، در جلسه کمیته سوخت شهرستان اظهار داشت: در استان هرمزگان به قایق های بدون مجوز ماهانه مقداری سوخت تعلق می گیرد که امیدواریم به قایق های بدون مجوز چهار شهرستان ساحلی سیستان و بلوچستان نیز با همان سازوکاری که در استان هرمزگان تعریف شده در این چهار شهرستان اجرا شود.

وی افزود: همین قایق ها سوخت خود را از بازار آزاد با قیمت گزاف و قاچاقی تامین می کند و چه لزومی دارد این قایق ها بدون مجوز وسهمیه باشند؟!درحالیکه ضمن اشتغالزایی در تامین معیشت مردم ایفاگر نقش هستند.

فرماندار زرآباد ادامه داد: برای ما و مردم شهرستان زرآباد جای سوال شده است چرا خبازی های سطح شهرستان که همین جا در حال فعالیت هستند باید سوخت مورد نظر خود را از شهرستان های همجوار تهیه کند و باید سوخت این خبازی ها در جایگاه شهرستان تعریف شود.

محمدی با اشاره به اینکه از ساعت ۸ شب به بعد مردم و‌ مسافرانی که وارد این شهرستان می شوند بدلیل تعطیلی جایگاه های سوخت نمی تواند سوخت گیری کنند، گفت: شبانه روزی شدن تنها جایگاه سوخت شهرستان زرآباد باعث کاهش صف های طویل و رضایت مندی مردم را در پی خواهد داشت.

محمدی خاطرنشان کرد: شهرستان زرآباد پایتخت موزستان کشور که موزکاران این شهرستان سی درصد موز مصرفی هموطنان را تامین می کند که نیاز به افزایش سهمیه کامیون های عبوری در جایگاه زرآباد جهت تسهیل در حمل و نقل محصولات کشاورزی می باشد.

وی گفت: افزایش سهمیه سوخت بنزین جایگاه ،تخصیص سوخت به کامیون های کمپرسی و باری محلی و همچنین ماشین آلات سنگین طرف قرارداد با دستگاه های متولی، تامین سوخت مینی بوس های طرف قرارداد آموزش و پرورش،افزایش سهمیه کارت آزاد بنزین با توجه به بعد مسافت زرآباد با شهرستان های همجوار از مهمترین خواسته های مردم از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه مرکزی چابهار است.

وی ادامه داد: مشخص شدن عامل های توزیع گاز در روستاهای شهرستان زرآباد زمینه خدمات رسانی بهتر به مردم فراهم خواهد شد. مجتمع بین راهی بخش کاروان در روستای گرکان ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم در کمترین زمان به بهره برداری برسد.

سید کیومرث کمالیار رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه مرکزی چابهار نیز اظهار داشت: خبازی های که مشکل سوخت دارند به دلیل پروانه بهره برداری است که متصدی خبازی ها به ناحیه نفتی مرکز چابهار مراجعه و بزودی این مشکل رفع خواهد شد.

وی افزود: ۹۵ درصد گاز مایع در شهرستان زرآباد به صورت الکترونیکی توزیع می شود و جایگاه توزیع گاز مایع در این شهرستان هر ماه سهمیه خود را دریافت می کند.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه مرکزی چابهار با اشاره به اینکه تمام تراکتورهای کشاورزی زرآباد سوخت خود را دریافت می کند، ادامه داد: بزودی سهمیه سوخت کارت آزاد و سهمیه سوخت بنزین و نفتگاز تنها جایگاه این شهرستان افزایش خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=162085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.