• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
10

مردم فلسطین نیازی به این فانتزی بازی‌ ها ندارند

  • کد خبر : 162217
  • 20 آبان 1402 - 19:53
مردم فلسطین نیازی به این فانتزی بازی‌ ها ندارند
هاتف سیستان و بلوچستان - معین‌ الدین سعیدی نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید دنبال این باشیم که مشکلات کشور خودمان را حل کنیم. برنامه‌ های توسعه‌ای در کشور خودمان، درست و حسابی اجرایی نشده و مشکلات را حل نکرده، حالا برای فلسطین هم می‌خواهند برنامه تدوین کنند.

معین الدین سعیدی نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مرکز پژوهش‌های مجلس که عملکردش در این دوره، قابل دفاع بوده است، اخیراً فراخوانی داده که با نزدیکی به پایان اسرائیل، برنامه پنج‌ساله توسعه اول فلسطین را تدوین کنیم و مراکز علمی، پژوهشی و دانشگاهی، نظریات خود را در این راستا به ما بدهند.

وی افزود: وقتی برخی رویکرد‌ها را در بعضی دستگاه‌ها می‌بینیم، متحیر می‌شویم که آیا واقعاً این رویکردها، اولویت‌های کشور ما هستند؟

نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این یک نگاه فانتزی به مقوله بسیار مهم فلسطین است. فلسطین قطعاً مسئله اول جهان اسلام است. جمهوری اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین مدافع آرمان فلسطین، همواره در کنار مردم فلسطین بوده و خواهد ماند.

سعیدی گفت: تا الان خودمان شش برنامه پنج ساله داشته‌ایم و بر مبنای گزارش دیوان محاسبات، متاسفانه درصد تحقق این برنامه‌ها چیزی حدود ۲۰ درصد بوده است.

وی تصریح کرد: ما باید دنبال این باشیم که مشکلات کشور خودمان را حل کنیم. برنامه‌های توسعه‌ای در کشور خودمان درست و حسابی اجرایی نشده و مشکلات را حل نکرده، حالا برای فلسطین هم می‌خواهند برنامه تدوین کنند.

وی خاطرنشان کرد: تدوین برنامه برای فلسطین، وظیفه خود مردم فلسطین است، یعنی آن‌ها باید چنین تدبیری برای خودشان بکنند.

نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی، افزود: رویکرد اخیر مرکز پژوهش‌های مجلس، پایین آوردن جایگاه فلسطین در میان کشور‌های اسلامی است و یادمان باشد که با این فانتزی بازی‌ها، هیچ کمکی به مردم فلسطین نخواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=162217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.