• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

حکمرانی مردمی جزو افتخارات سیستان و بلوچستان است

  • کد خبر : 162505
  • 28 آبان 1402 - 18:02
حکمرانی مردمی جزو افتخارات سیستان و بلوچستان است
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در گفتمان امامین انقلاب، محوریت مردم اصلی و حیاتی است و این اصل در دولت سیزدهم نیز پیگیری و اجرا می‌ شود.

رضا شریفی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، در اولین اجلاسیه مردمی سازی دولت در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: خوشبختانه احوال سیستان و بلوچستان رو به بهبود است که مهمترین دلیل این حال خوش نیز پایبندی مردم به اعتقادات دیرینه و سنت‌ های مردم‌داری است.

وی افزود: در سیستان و بلوچستان، علما، ریش سفیدان، و بزرگان شیعه و سنی همواره در کنار دولت حضور داشته و به فکر مردم بوده‌اند. این وحدت و همبستگی میان اقشار مختلف جامعه، موجب شده که این نهادها مورد وثوق و اعتماد جوانان باشند و همواره در عرصه‌های حساس استان تأثیرگذار باشند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، ادامه داد: در جریانات اغتشاشات پیش آمده استان، مردم و ریش سفیدان نقش مهمی در کاهش التهابات داشته‌اند که جای تقدیر دارد.

شریفی گفت: امروز مردم سیستان و بلوچستان پیام خدمت بی‌منت را از خادمان خود در دولت دریافت کرده و به آن‌ها اعتماد کرده‌اند و این امر وظیفه مدیران دولتی را سنگین‌تر کرده و مکلف هستند تا به فرآیند خدمت‌رسانی خود به مردم، عمق و سرعت و قوت ببخشند.

وی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان استان تهدیدات و فرصت‌های متنوع است که باید فرصت‌ها را در راستای پیشرفت استان به‌کار بگیریم و برای مقابله با تهدیدات نیز راهکارهای مقابله‌ای مردم پایه متناسبی تدوین شود که تا امروز نیز اتفاقات خوبی افتاده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=162505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.