• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3

اشتغال و زندگی خانواده زندانیان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه است

  • کد خبر : 162527
  • 28 آبان 1402 - 18:53
اشتغال و زندگی خانواده زندانیان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه است
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از مهمترین مسائل و مشکلات خانواده‌های زندانیان و خود زندانیان مبحث اشتغال است.

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان، امروز در دیدار با اعضای انجمن حمایت از زندانیان استان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات به عمل آمده در راستای کاهش آسیب های اجتماعی اقشار زندانی، اظهار داشت: افرادی که به هر دلیلی وارد زندان می‌شوند هم خود و هم خانواده شان در معرض آسیب‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و… قرار می گیرند.

وی افزود: به دلیل غفلت یک فرد خاطی، خانواده و فرزندان او نباید از داشتن یک زندگی عادی محروم باشند. مسئولان باید در برطرف کردن مشکلات خانواده‌های زندانیان و حتی معدومین تلاش نمایند.

استاندار سیستان و بلوچستان، به تاثیر داشتن شغل در زندگی فردی و اجتماعی افراد اشاره و ادامه داد: توانمندسازی، مهارت‌ آموزی و ایجاد مشاغل برای این اقشار باید در دستور کار مسئولان باشد.

کرمی گفت: باید تدابیری برای کاهش زندانیان جرایم مالی و غیرعمد اندیشه شود که خوشبختانه قوه قضاییه نیز در این زمینه اقدامات مناسبی انجام داده است.

وی تصریح کرد: مسئولان مربوطه با همکاری جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن در زمینه اعطای زمین، بحث مسکن، ایجاد اشتغال، توانمندسازی و خود اتکایی و خودکفایی این قشر اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=162527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.