• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

نخستین ارتباط بزرگراهی دو شهر سیستان و بلوچستان برقرار شد

  • کد خبر : 162868
  • 11 آذر 1402 - 21:17
نخستین ارتباط بزرگراهی دو شهر سیستان و بلوچستان برقرار شد
هاتف سیستان و بلوچستان - ۱۰ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان- نصرت آباد با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مدیر کل راه و شهرسازی و جمعی از مردم منطقه زیر بار ترافیک رفت.

عطا اله اکبری، مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، در مراسم برقراری نخستین ارتباط بزرگراهی دو شهر استان، با بیان اینکه گام اول در مسیر توسعه، تکمیل زیرساخت‌ها به ویژه بزرگراه است، اظهار داشت: این پروژه با اعتبار ارزش روز ۳۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ملی اجرا شده است.

وی افزود: قطعاً اتصال نخستین دو شهر سیستان و بلوچستان به صورت بزرگراه ضمن ایجاد امید آفرینی در جامعه نشان خواهد داد که دولت سیزدهم به تعهدی که به مردم شریف استان برای توسعه زیر ساخت‌ها داده بعد از یک وقفه تاریخی پایبند است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان یکی از برنامه‌های مهم دولت در توسعه اقتصادی سیستان و بلوچستان را توجه به وضعیت راه‌ها و توسعه شبکه حمل و نقل جاده‌ای اعلام و ادامه داد: این طرح بزرگراهی استان جزو بخشی از پروژه میرجاوه- زاهدان- بم هست که با تلاش این اداره کل در چهار سال اخیر بیش از ۶۰ کیلومتر باند دوم در آن به بهره برداری رسیده است.

اکبری گفت: تاکنون برای احداث بزرگراه در این مسیر مهم ارتباطی سیستان و بلوچستان پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای بهره مندی کامل این مسیر از باند دوم نیز افزون بر ۵۵ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی با تاکید بر توسعه عدالتی در حوزه راه‌های استان بیان کرد: تلاش کرده‌ایم در همه محورها حداقل یک پروژه باند دوم اجرا و تکمیل هر چه سریع‌تر شبکه بزرگراهی استان کمک شود.

وی خاطرنشان کرد: اولویت اجرای پروژه‌ها میزان تردد و تصادفات در مسیرهاست در عین حال توسعه متوازن راه‌های استان مد نظر قرار دارد و همه تلاش ما این است در دولت سیزدهم کارنامه موفقی در حوزه راه و مسکن به یادگار بگذاریم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=162868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.