• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5

دومین نشست ادبی موسسه فرهنگی هنری هاتف جوان مکران در ایرانشهر برگزار شد

  • کد خبر : 162895
  • 13 آذر 1402 - 15:01
دومین نشست ادبی موسسه فرهنگی هنری هاتف جوان مکران در ایرانشهر برگزار شد
هاتف سیستان و بلوچستان - دومین نشست ادبی موسسه فرهنگی هنری هاتف جوان مکران با حضور شاعران ، اصحاب قلم و اندیشه و اعضای محفل ادبی کتابخانه خاتم الانبیا ایرانشهر با شعرخوانی در موضوعات ایران، وطن، وحدت و همدلی، فلسطین و غزه برگزار شد.

وحید بامری، رئیس اداره کتابخانه‌های ایرانشهر، اظهار داشت: فعالیت‌های ادبی در شهرستان ایرانشهر نیازمند توجه بیشتر مخاطبان و مسئولان دارد چراکه به فرموده مقام معظم رهبری، ایرانشهر بعنوان مرکز فرهنگی بلوچستان سرشار از استعداد و هنر می باشد.

وی افزود: در چند سال گذشته با همکاری موسسه هاتف جوان مکران در حمایت از نویسندگان بومی، مسابقات و برنامه‌های فرهنگی مشترک با اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزار شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های ایرانشهر، ادامه داد: برنامه هایی که با همکاری موسسه فرهنگی هنری هاتف جوان مکران داشتیم از قبیل جشنواره داستان کوتاه، تجلیل از خانواده محترم مرحوم استاد عبدالواحد برهانی نویسنده توانمند ایرانشهر و همچنین پویش بزرگ من پرچم کشورم را دوست دارم که با شرکت حدود سه هزار نفر از کودکان ایرانشهری همراه بود.

محسن سنچولی پردل، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری هاتف جوان مکران، نیز در این نشست اظهار داشت: ایرانشهر ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های فرهنگی و هنری دارد و مشارکت مجموعه های شهرستان ایرانشهر در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری قابل تقدیر است.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی، هنری بیشتری در آینده برای این منطقه برنامه ریزی کرده ایم و در آینده ای نزدیک نیز دومین جشنواره ادبی هاتف جوان در حوزه شعر را با حضور ویژه دو شاعر که یکی از شمال و دیگری از جنوب سیستان و بلوچستان خواهند بود را برگزار خواهیم کرد.

گفتنی ست؛ در پایان این نشست از ۱۴ شاعر شهرستان ایرانشهر تقدیر و تشکر بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=162895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.