• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

آزمایشگاه تخصصی بتن دانشگاه بین‌ المللی چابهار افتتاح شد

  • کد خبر : 162980
  • 18 آذر 1402 - 18:15
آزمایشگاه تخصصی بتن دانشگاه بین‌ المللی چابهار افتتاح شد
هاتف سیستان و بلوچستان - آزمایشگاه تخصصی بتن دانشگاه بین المللی چابهار به منظور ارتقای کیفیت و عملکرد بتن در ساخت و سازهای سازگار با محیط زیست در چابهار افتتاح شد.

عبدالغفور بادپا، رئیس دانشگاه بین المللی چابهار، امروز در آئین افتتاحیه آزمایشگاه تخصصی بتن دانشگاه بین‌ المللی چابهار اظهار داشت: تولید بتن سبز در دانشگاه بین‌المللی چابهار با استفاده از آزمایشگاه تخصصی بتن، دانشجویان به راه حل‌های سازگار با محیط زیست پی می‌ برند.

وی افزود: تحقیقات و نوآوری در زمینه بهبود کیفیت و عملکرد بتن از اهداف است که آزمایشگاه تخصصی بتن به منظور ارتقای کیفیت و عملکرد بتن در ساخت و سازهای آینده تحقیقات و نوآوری را انجام می‌دهد.

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار، ادامه داد: تولید بتن سبک و قوی از دیگر هدف ها است که آزمایشگاه تخصصی بتن، تولید بتن سبک و قوی با استفاده از مواد جدید و فناوری‌های پیشرفته است که در سازه‌های سبک و مقاوم به کار می‌رود.

بادپا گفت: این آزمایشگاه تخصصی بتن به تولید بتن‌های سبز و سازگار با محیط زیست متعهد است و به کاهش اثرات زیان‌بار بر محیط زیست از طریق استفاده از مواد بازیافتی و فرآورده‌های طبیعی می‌پردازد.

وی تصریح کرد: علاوه بر تحقیقات و تولید، آزمایشگاه تخصصی بتن نیز به آموزش و ارتقای دانش در زمینه بتن‌ سازی می‌پردازد و دانشجویان را با آخرین دستاوردها و فناوری‌های مرتبط با این حوزه آشنا می‌کند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=162980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.