• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛

رویداد مردمی اشتغال با هدف تسریع در برقراری ارتباط کارجویان و کارفرمایان برگزار می شود

  • کد خبر : 163141
  • 27 آذر 1402 - 18:29
رویداد مردمی اشتغال با هدف تسریع در برقراری ارتباط کارجویان و کارفرمایان برگزار می شود
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از برگزاری رویداد مردمی اشتغال با هدف تسریع در برقراری ارتباط کارجویان و کارفرمایان در استان خبر داد.

خلیل احمد سلامی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: اولین رویداد مردمی اشتغال سیستان و بلوچستان با هدف ایجاد توازن میان عرضه و تقاضای نیروی کار با تمرکز بر تمام حوزه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی و به ویژه حوزه دانش بنیان و فناور ساعت ۹:۳۰ صبح ۲۹ آذر ماه با حضور معاون اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پارک علم و فناوری استان برگزار می‌شود.

وی افزود: جامعه هدف و مخاطبان این طرح کارفرمایان، کارجویان، دفاتر مشاور شغلی و کاریابی‌های غیر دولتی داخلی و همچنین اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های تابعه هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: کاهش زمان و هزینه‌های جستجوی شغل، تامین مستقیم نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان و واحدهای تولیدی و خدماتی و همچنین اجرایی شدن برنامه توسعه و یکپارچه سازی نظام اطلاعات بازار کار و توسعه سامانه جستجوی شغل، بخشی از اهداف مهم این رویداد است.

سلامی با بیان اینکه همزمان با برگزاری رویداد مردمی اشتغال، مدیران دستگاههای اجرایی و بانک های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در قالب میز خدمت پاسخگوی متقاضیان هستند، گفت: راهنمایی و مشاوره شغلی در زمینه اشتغال و تسهیلات در این بخش ارائه می شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.