• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

روشنایی بلوار شهدای ارتش شهر زاهدان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال

  • کد خبر : 163180
  • 29 آذر 1402 - 8:34
روشنایی بلوار شهدای ارتش شهر زاهدان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال
هاتف سیستان و بلوچستان - روشنایی بلوار شهدای ارتش شهر زاهدان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، معاون توسعه مدیریت منابع استانداری، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق، مدیر امور تدارکات و مدیر امور برق ناحیه یک زاهدان با اعتبار 15 میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری شد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در حاشیه بهره‌برداری از  این پروژه به خبرنگار هاتف سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این پروژه با حضور تیم‌های عملیاتی و در مدت یک هفته اجرا و بهره برداری شد.

محمد رئیسی بیان کرد: در این پروژه ۵۰ پایه، ۱۰۰ دستگاه چراغ led و یکهزار و ۵۰۰ متر شبکه، نصب و احداث شد.

وی ضمن درخواست از شهروندان جهت حفظ و نگهداری تاسیسات شبکه برق گفت: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه خاموشی روشنایی معابر مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات این شرکت ثبت و پیگیری کنند.

وی ادامه داد: مانور نصب و اصلاح یک‌هزار و ۵۵۰ دستگاه کلاهک روشنایی معابر در شهرستان‌های زاهدان، چابهار و ایرانشهر برگزار و روشنی بخش معابر عمومی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: رسالت این شرکت خدمت رسانی شایسته به مردم است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

رئیسی با اشاره به اینکه برای انجام این سه مانور نصب و اصلاح شبکه معابر عمومی اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده و می‌تواند رضایتمندی مردم را جلب و موجب ارتقای امنیت اجتماعی شود، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات زیربنایی جهت اجرای طرح‌های توزیع برق، موضوع نقض حریم شبکه های برق است، که در صورت همکاری سازمان‌های متولی با این شرکت، تسریع و سهولت اجرای پروژه ها بیشتر می‌شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.