• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5

تروریست‌های حادثه راسک را در هر کجا که لازم باشد، تعقیب خواهیم کرد

  • کد خبر : 163202
  • 29 آذر 1402 - 19:12
تروریست‌های حادثه راسک را در هر کجا که لازم باشد، تعقیب خواهیم کرد
هاتف سیستان و بلوچستان - فرمانده کل انتظامی کشور در سفر به سیستان و بلوچستان، بررسی وضعیت امنیتی راسک و نگاه موشکافانه به حادثه تروریستی روز جمعه به مقر انتظامی، گفت: از دوستان پاکستانی درخواست داریم که مسئولیت بیشتری را مورد توجه قرار داده و این حق را برای خود قائل هستیم در هر جایی که بخواهیم اشرار را مورد تعقیب قرار خواهیم داد.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، در حاشیه بازدید و پیگیری ابعاد حادثه تروریستی راسک اظهار داشت: به دنبال عملیات تروریستی که توسط ایادی استکبار در منطقه راسک صورت گرفت خدمت رزمندگان حاضر در راسک رسیدیم تا از نزدیک ضمن بررسی مجدد، مسائل را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن بار دیگر نشان داد که شیعه و سنی و فارس و بلوچ نمی‌شناسد، افزود: در بین ۱۱ نفر از همکاران ما که به شرف شهادت رسیدند، همکاران اهل تسنن هم بودند که دوباره در این منطقه خون شیعه و سنی برای وطن و برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هم آمیخت و ثبت همه همبستگی‌ها در این منطقه صورت گرفت.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: این اطمینان را به همکاران و مردم خواهیم داد که در کنار واحدهای سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) عزم ما برای اینکه درس عبرتی به حریف بدهیم بالاتر و بیشتر خواهد شد و در آینده نزدیک شاهد این خبر خواهند بود.

سردار رادان گفت: مسئولیت امنیت آن سوی مرز از طرف دولت پاکستان مورد انتظار ما است و مجدداً شروع این عملیات با ورود از خاک پاکستان انجام شد، بنابراین از دوستان پاکستانی درخواست داریم که مسئولیت بیشتری را مورد توجه قرار داده و این حق را برای خود قائل هستیم در هر جایی که بخواهیم اشرار را مورد تعقیب قرار خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.