• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7

با فرهنگ‌سازی گردشگری را از خشکی به دریا ببریم

  • کد خبر : 16336
  • 11 فروردین 1397 - 14:08
با فرهنگ‌سازی گردشگری را از خشکی به دریا ببریم
درصورت ایجاد زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی مناسب درآمد گردشگری از نفت هم بیشتر می‌شود. علی کرد نماینده استان سیستان و بلوچستان در مجلس بابیان این مطلب افزود: توسعه گردشگری دریایی در کشور نیازمند بسیج عمومی و فرهنگ‌سازی در میان مردم است.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، درصورت ایجاد زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی مناسب درآمد گردشگری از نفت هم بیشتر می‌شود. علی کرد نماینده استان سیستان و بلوچستان در مجلس بابیان این مطلب افزود: توسعه گردشگری دریایی در کشور نیازمند بسیج عمومی و فرهنگ‌سازی در میان مردم است
علی کرد درباره ضرورت توسعه گردشگری دریایی، افزود: در شمال و جنوب ایران دارای بنادر زیبای هستیم که نیازمند ایجاد زیرساخت‌های کامل و مناسب تفریحی و گردشگری دریایی جهت استقبال و بازدید گردشگران داخلی و خارجی است.
او ادامه داد: در بنادر مختلف کشور ازجمله چابهار، کیش، قشم و … امکانات بسیار خوبی جهت استقرار و بازدید گردشگران دریایی توسط سازمان بنادر و دریانوردی تدارک دیده‌شده است که به نظر می‌رسد نیازمند تغییر نگرش مردم در گردشگری از خشکی به دریاست.
نماینده مردم خاش، نصرت‌آباد، میرجاوه و کورین در مجلس به کلیه مردم توصیه کرد که در زمان ورود به شهرهای بندری کشور حتماً از نقاط ساحلی و دریا بازدید کنند.
کرد گفت: تاکنون فرهنگ‌سازی عمومی مناسبی به‌منظور توسعه گردشگری دریایی صورت نگرفته است و مردم اطلاعات لازم و کافی را در این زمینه ندارند.
نماینده استان سیستان و بلوچستان در مجلس در مورد عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز ۱۳۹۷ در بحث گردشگری دریایی، افزود: سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز ۱۳۹۷ برنامه‌های ویژه‌ای را در بحث گردشگری دریایی در نظر گرفته و عملکرد فوق‌العاده‌ای را در این حوزه داشته است و امیدوار هستیم که این روند ادامه‌دار باشد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=16336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.