• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

استاندار سیستان و بلوچستان: موظف به صیانت از آرای مردم هستیم

  • کد خبر : 163671
  • 23 دی 1402 - 19:13
استاندار سیستان و بلوچستان: موظف به صیانت از آرای مردم هستیم
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید زمینه حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم را فراهم نماییم و همه ما برگزاری انتخاباتی سالم و صیانت از آرای مردم را وظیفه خودمان بدانیم.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه ستاد انتخابات استان که به صورت وب کنفرانس و مشارکت فرمانداری‌های استان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین بخش‌های برگزاری انتخابات شناسایی اعضای با انگیزه و آموزش این افراد است.

وی افزود: دومین مقوله مهم و حیاتی در برگزاری انتخابات تجهیزات و ابزار کار مورد نیاز است که باید با دقت و سرعت تهیه و برای توزیع در شعب اخذ رای برنامه‌ریزی شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه یکی از روش‌های دشمن در جنگ شناختی ایجاد یأس و ناامیدی و همچنین دلسرد کردن جامعه است، ادامه داد: ایران اسلامی مقتدر است و مشکلات یکی پس از دیگری در حال برطرف شدن هستند. امروز دشمنان ایران اسلامی با اجرای طرح‌های مختلف به دنبال دلسرد کردن و کمرنگ نمودن انتخابات پیش روی هستند.

کرمی با بیان اینکه همه فعالیت‌های دشمن هدفمند است، گفت: مردم مومن یمن به مدت ۸ سال با ائتلاف استکبار جهانی جنگیدند و این در حالی بود که از نظر پیشرفت خودشان در حال ساخت ابزار دفاعی هستند. امروز اسرائیل شکست خورده است و تلاش می‌کند تا منطقه را گرفتار جنگ کند.

وی تصریح کرد: ما بر آنیم تا با تمام وجود فرامین الهی را اجرا کنیم و در این مسیر از هیچ قدرتی ترسی به دل راه نمی دهیم. ما همواره در حال پیشرفت هستیم و دشمن از این پیشرفت ما و حتی تفکر الهی و اسلام ناب محمدی (ص) مان نیز می ترسد.

وی با اشاره به اینکه بحث انتخابات یکی از مهم‌ترین مباحث است، عنوان کرد: ما به عنوان سرباز بایستی در کف میدان دستورات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را در برگزاری انتخابات پرشور و گسترده اجرا کنیم.

کرمی در ادامه به فیوضات ماه رجب اشاره کرد و گفت: در ماه رجب باید تلاش کنیم ارتباطمان را با خدا قوی کنیم چرا که ماه رجب فرصتی مغتنم برای خودساختگی است.

وی با بیان اینکه انجام مسئولیت نوعی ذکر الهی است، افزود: ما در محضر خدا قرار داریم لذا باید با جدیت وظایفمان را برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی به کار بندیم.

استاندار سیستان و بلوچستان بار دیگر در پایان تاکید کرد: حضور و مشارکت همه مردم در امور اجتماعی، اقتصادی و.. مهم است چرا که انقلاب اسلامی برای مردم است لذا باید تلاش کنیم مشکلات مردم برطرف شوند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.