• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3

همکاری مردم، پشتوانه امنیت سیستان و بلوچستان است

  • کد خبر : 163723
  • 25 دی 1402 - 20:10
همکاری مردم، پشتوانه امنیت سیستان و بلوچستان است
هاتف سیستان و بلوچستان - جانشین فرمانده انتظامی کل کشور گفت: رصد اطلاعاتی مجموعه پلیس در کمترین فرصت از زمان باعث شناسایی و دستگیری چهار نفر از عاملان اصلی حمله تروریستی راسک شد، در این بین همکاری مردم با ما جای تشکر دارد.

سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کل کشور، در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس سیستان و بلوچستان در طرح رعد با بیان اینکه بخشی از اقداماتی که در این استان رخ داد به صورت تروریستی و پنهان بود، اظهار داشت: همکاران ما در مجموعه پلیس با رصد اطلاعاتی خود در کمترین فرصت از زمان چهار نفر از عاملان اصلی حمله تروریستی راسک را شناسایی و دستگیر کردند که در این بین همکاری مردم با ما جای تشکر دارد.

وی افزود: این افراد علاوه بر اقدامات تروریستی اقدام به انجام سرقت، ایجاد رعب و وحشت بین مردم کرده و به نوعی اقدامات ترکیبی انجام داده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان با فرزندان خود در مجموعه پلیس در راستای ایجاد امنیت همکاری زیادی دارند، ادامه داد: آنچه امروز در این سفر ما را خوشحال کرد قدردانی آسیب دیدگان و مالباختگان حوادث اخیر در این استان است که اقدامات عملی ما رضایت مردم را به دنبال داشته است.

سردار رضایی گفت: طرح رعد یکی از طرح‌های فوق العاده مجموعه پلیس در راستای مرزبانی کنترل ترافیک مقابله با سارقان و هنجارشکنان است که کشف حدود ۳.۵ تن مواد مخدر تنها نمونه‌ای از اقدامات در هشتمین مرحله از اجرای این طرح در استان است.

وی در خصوص تیراندازی شبانه در چابهار اظهار کرد: چند سارق در حال سرقت خودرو بودند که بلافاصله همکاران ما با آنها گلاویز شده اما بعد از درگیری مسلحانه که توسط سارقان انجام شد فرار کرده و سلاح، خودرو و سایر لوازم خود را بر جا گذاشتند، اما تعقیب سارقان تداوم داشت تا اینکه صبح امروز اعضای این باند دستگیر شدند البته در این تیراندازی مسلحانه ۲ نیروی انتظامی مجروح شدند که حال آنها خوب است.

وی با اشاره به اینکه حمل سلاح‌های غیر مجاز خلاف قانون است، تاکید کرد: سلاح غیر مجاز خود مبدا یک سری از جرم‌ها بوده از مردم انتظار داریم کسانی که سلاح غیر مجاز دارند شناسایی و اطلاع رسانی کرده تا بتوانیم آن سلاح‌ها را جمع آوری کنیم.

وی بیان کرد: به دارندگان سلاح‌های غیر مجاز هشدار می‌دهیم سلاح‌های خود را به نیروهای مسلح تحویل دهند در غیر این صورت اگر کشف شوند جرم بوده و طبق قانون با آنها برخورد خواهیم کرد.

وی در خصوص وجود اتباع غیر بیگانه نیز خاطرنشان کرد: حضور اتباع بدون مجوز جرم بوده و حتماً با آن برخورد خواهیم کرد، حمل کنندگان و کسانی که اتباع را از مرزها جابجا می‌کنند علاوه بر اینکه تخلف راهنمایی رانندگی انجام می‌دهند قاچاق انسان انجام داده و این مهم با توجه به اینکه جرم است با افرادی که این کار را انجام می‌دهند طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.