• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

۱۶ طرح معدنی در سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است

  • کد خبر : 164044
  • 15 بهمن 1402 - 18:54
۱۶ طرح معدنی در سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: با بهره‌برداری از ۱۶ طرح مختلف معدنی گرامیداشت ایام الله دهه فجر در این استان زمینه اشتغال پایدار برای ۷۱۰ نفر فراهم خواهد شد.

ایرج حسن‌ پور، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، ضمن تبریک ایام به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ۱۲ طرح سرمایه‌گذاری با اعتبار ۹۳۰ میلیارد ریال در این مدت به بهره‌برداری می‌رسد که زمینه اشتغال ۲۵۲ نفر در بخش صنعت را فراهم می‌کند.

وی افزود: همچنین سه طرح سرمایه‌گذاری با اعتبار ۲۴ هزار و ۵۰ میلیارد ریال با اشتغال ۴۲۸ نفر در حوزه معدن و یک طرح با سرمایه‌گذاری ۱۱۸ میلیارد ریال و اشتغال ۳۰ نفر در حوزه بازرگانی به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای ۱۶ طرح فوق حدود ۲۱ هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه صرف شده که با بهره‌برداری از آنها،۷۱۰ نفر در شهرستان‌های کنارک، نیمروز، زاهدان، سراوان، هامون، خاش، تفتان و هیرمند دارای اشتغال پایدار خواهند شد.

حسن پور گفت: ایام الله دهه فجر یادآور اراده پولادین مردمی بود که با توکل به خدای متعال توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به‌عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند. امروز که نهال انقلاب ۵۷ به درخت سرافراز و تنومند ۴۵ساله مبدل شده، این ایام فرخنده، فرصتی است برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام و انقلاب و بیان دستاوردهای کسب شده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=164044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.