• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

فرمانداران سیستان و بلوچستان نسبت به شناسایی فاقدین شناسنامه اقدام کنند

  • کد خبر : 164100
  • 16 بهمن 1402 - 19:15
فرمانداران سیستان و بلوچستان نسبت به شناسایی فاقدین شناسنامه اقدام کنند
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه فاقدین شناسنامه در راستای نامه وزیر کشور، فرمانداران باید نسبت به شناسایی افراد اقدام کنند تا با تعامل و همکاری نسبت به تعیین تکلیف این افراد اقدام کنیم.

علی رحمتی، مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هویت، شهیدان «ارجمندی و صیادی» اظهار داشت: مجموعه ثبت احوال در دفاع از مرزهای هویتی هیچگاه پا پس نکشیده و در راستای پاسداری از اسناد سجلی و هویت در استان دو شهید تقدیم نظام کرده و در این مسیر گام بر می‌دارد.

وی افزود: در حوزه فاقدین شناسنامه در راستای نامه وزیر کشور و در خصوص شناسایی فاقدین، فرمانداران می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها نسبت به بررسی موضوع و شناسایی افراد اقدام کنند تا با تعامل و همکاری نسبت به تعیین تکلیف این افراد تلاش کنیم.

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان، ادامه داد: در خصوص ثبت به موقع وقایع حیاتی اقدامات بسیاری در سطح استان صورت گرفته و نیاز است دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها بیشتر از قبل در زمینه ثبت فوت به صورت جدی با ثبت احوال همکاری کرده و ظرف مهلت قانونی نسبت به اعلام وقایع اقدام کنند.

رحمتی گفت: سامانه سهیم سازمان ثبت احوال کشور به عنوان یک سامانه جامع در راستای هوشمندسازی خدمات ثبت احوال راه‌اندازی شده و در حال تکمیل شدن است تا بتوانیم خدمات را به صورت مجازی و سریعتر از قبل به مراجعین ارائه کنیم.

 

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=164100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.