• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
7

تشکیل کارگروه ویژه برای رفع مشکلات گردشگری سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 16474
  • 31 فروردین 1397 - 15:06
تشکیل کارگروه ویژه برای رفع مشکلات گردشگری سیستان و بلوچستان
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تشکیل کارگروهی متشکل از کارشناسان حوزه فرهنگی، اقتصادی، فنی و مهندسی و جامعه شناسی برای حل مشکلات گردشگری استان ضروری است.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر سیستان و بلوچستان با اشاره به مشکلات جاده ای در این استان که ناشی از کمبود بزرگراه است، اظهار داشت: با توجه به طولانی بودن و گستردگی مسیرهای ارتباطی این استان هر اندازه در این بخش فعالیت انجام شود باز هم جای کار زیاد است.
وی ادامه داد: می طلبد در شرایط کنونی مشکلات در مسیرهای خاص با بازنگری رفع و با فرهنگ سازی به ویژه برای جوانان زمینه کاهش تصادفات در سیستان و بلوچستان را فراهم کرد.
وی با بیان اینکه فعالیت در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری نقش موثری در کاهش تصادفات سیستان و بلوچستان دارد گفت: علاوه بر رسانه ها، کارکنان پلیس راه می توانند با برخوردهای صحیح و نرم زمینه را برای کاهش تصادفات جاده ای در میان جوانان فراهم کنند.
محبی با اشاره به ظرفیت های فراوان گردشگری سیستان و بلوچستان تاکید کرد: باید تلاش شود زیر ساخت های گردشگری علاوه بر چابهار در دیگر نقاط این استان نیز افزایش یابد.
استاندار سیستان و بلوچستان بر مطلع شدن از اشکالات و ارائه ایده های جذاب از سوی گردشگران به مسئولان دست اندرکار برای اسکان بهتر آنان در استان تاکید کرد.
وی افزود: از آنجایی که سیستان و بلوچستان از چنان جذابیت و کششی برخوردار است که مسافران با یک بار سفر به این استان دوباره مشتاق سفر می شوند باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد.
وی بر توسعه اقامتگاه‌های بوم گردی، گسترش و نظارت بر بهداشت مناطق گردشگری در سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=16474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.