• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
6

استاندار با صدور پیامی فرا رسیدن 11شعبان را به مردم و جوانان استان تبریک گفت

  • کد خبر : 16509
  • 09 اردیبهشت 1397 - 13:50
استاندار با صدور پیامی فرا رسیدن 11شعبان را به مردم و جوانان استان تبریک گفت
سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی فرا رسیدن 11شعبان سالروز تولد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به مردم و جوانان استان تبریک گفت.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان نوشت:
حضرت علی اکبر(ع) به عنوان جوانی آگاه، ولایتمدار و با بصیرت، الگویی ارزشمند برای جوانان غیور ایران اسلامی است. جوانانی که با تاسی به مولای خویش، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و الگو گیری از حضرت علی اکبر(ع) در نهضتی عاشورایی، انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند و پس از آن با همان روحیه ی انقلابی نشأت گرفته از عاشورای حسینی، در طول هشت سال جنگ نابرابر تحمیلی، دلاورمندانه در پیروی از ولی فقیه زمان خود، حضرت امام خمینی(ره)، جانانه دفاع کردند و در مقابل ظلم و استبداد ایستادگی کردند و به یمن برکت حضور همین جوانان بود که هیچ گزندی به ایران و انقلاب اسلامی نرسید و امروز با تکیه بر همین جوانان ولایتمدار و مؤمن شاهد رشد و بالندگی ایران اسلامی در همه ی عرصه ها هستیم.
اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم، میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان را به تمامی جوانان کشور عزیزمان ایران بویژه جوانان غیرتمند و مرزدار سیستان و بلوچستان، تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم در سال «حمایت از کالای ایرانی» با همت جوانان تحصیل کرده، متخصص، کاردان و خلاق استان، بتوانیم گامهای موفقی را در جهت توسعه پایدار سیستان و بلوچستان برداریم.

سید دانیال محبی

استاندار سیستان و بلوچستان

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=16509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.