• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3

مانور دریایی و زمینی ستاد خدمات سفر چابهار برگزار شد

  • کد خبر : 165240
  • 01 فروردین 1403 - 21:17
مانور دریایی و زمینی ستاد خدمات سفر چابهار برگزار شد
هاتف سیستان و بلوچستان - رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های چابهار و دشتیاری از برگزاری مانور دریایی و زمینی دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار خبر داد.

خیرالنساء امیری، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های چابهار و دشتیاری، اظهار داشت: همزمان با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان، مدیرعامل منطقه آزاد و فرماندار چابهار و سایر مدیران شهرستانی عضو ستاد خدمات سفر مانور دریایی و زمینی آمادگی ایام نوروز برگزار شد.

وی افزود: در این مانور دریایی، ۷۱ قایق تفریحی حضور فعال داشتند و قرار است در ایام نوروز نیز به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی خدمات‌رسانی کنند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های چابهار و دشتیاری ادامه داد: همچنین ۵۰ دستگاه خودروی امدادی و خدماتی نظیر اورژانس و آتش‌نشانی و غیره به اجرای مانور پرداخته و آمادگی خود برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی را اعلام کردند که تا زمان پایان سفرها نیز به صورت آماده‌باش کامل قرار دارند.

امیری، گفت: سواحل مکران به دلیل ظرفیت دریایی و تنها بندر اقیانوسی بودن ایران یکی از کانون‌های مهم گردشگری و تفریحات دریایی است و ساماندهی قایق‌های تفریحی و صدور مجوز این قایق‌ها یکی از برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر و کمیته حمل و نقل دریایی ۱۴۰۳ بوده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=165240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.