• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

محصولات صادراتی سیستان و بلوچستان باید از تولیدات استان باشد

  • کد خبر : 165397
  • 12 فروردین 1403 - 21:03
محصولات صادراتی سیستان و بلوچستان باید از تولیدات استان باشد
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه تولید باید بر مبنای صادرات باشد، گفت: تمام محصولاتی که به کشورهای همسایه از جمله افغانستان و پاکستان صادر می‌شود باید در خود استان تولید شود.

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان، در حاشیه بازدید از شهرک‌ های صنعتی زاهدان اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف دستگاه‌های اجرایی پس از بازدید و شناسایی موانع، برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی است.

وی افزود: کارگاه‌های تولیدی نیازمند طرح و برنامه‌های مدون برای ادامه تولید هستند چرا که این امر در سودآوری هر چه بیشتر کارگاه‌ها موثرند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نامگذاری شعار سال ۱۴۰۳ توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، ادامه داد: اینکه ایشان چندین سال است که شعار سال را اقتصادی و بر مبنای تولید نامگذاری می‌کنند به این معناست که همه ما وظیفه داریم در این رابطه تلاش بیشتری داشته باشیم.

کرمی با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی و مسئولان مکلف و موظفند تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف متعالی بکار گیرند، گفت: اگر با برنامه‌ریزی و تلاش زمینه مشارکت مردم تسهیل شود قطعاً تحقق شعار بسیار مهم «جهش تولید» ممکن می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تولید باید بر مبنای صادرات باشد، تصریح کرد: تمام محصولاتی که به کشورهای افغانستان و پاکستان صادر می‌شود باید در خود استان تولید شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=165397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.