• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

مولوی عبدالرحمن ملازهی حادثه تروریستی راسک و چابهار را محکوم کرد

  • کد خبر : 165567
  • 18 فروردین 1403 - 20:07
مولوی عبدالرحمن ملازهی حادثه تروریستی راسک و چابهار را محکوم کرد
هاتف سیستان و بلوچستان - امام جمعه اهل سنت چابهار با اشاره به درگیری‌ اخیر در چابهار و راسک گفت: حادثه‌ای که در شب چهارشنبه و روز پنجشنبه پیش آمد یک حادثه بسیار دردناکی بود و این حادثه تروریستی را به شدت محکوم می‌کنم.

مولوی عبدالرحمن ملازهی، امام جمعه اهل سنت چابهار، اظهار داشت: همه ما که در این کشور زندگی می‌کنیم مانند اعضای یک خانه (خانواده) هستیم پس چقدر زشت است که در یک خانه همیشه جنگ‌ و جدال باشد و گاهی وضعیت به قتل و کشتار برسد.

وی افزود: جان یک مسلمان جای خود حتی یک قطره خون مسلمان نیز خیلی عزیز است. مسلمان باید در هر شرایطی بویژه در مورد خون یک انسان اسلام را مدنظر قرار دهد.

امام جمعه اهل سنت چابهار با اشاره به اینکه مسلمان که جای خود حتی ریختن خون یک کافر هم به ناحق، جایز نیست ادامه داد: آن کسانی که به خیال خود دم از جهاد و دفاع از حقوق مردم می‌زنند اندکی فکر کنند آیا این کارشان دفاع از حقوق مردم است؟!

مولوی ملازهی گفت: آن‌ کسانی که جهاد را کُشتن مسلمان و قتل ناحق می‌دانند تا خود به نوایی برسند خوب توجه کنند که در حدیث آمده است اگر کسی یک ذمی یعنی کافر تحت‌الحمایه کشور اسلامی یا یک مسلمان را بکُشد بهشت جای خود حتی بوی بهشت هم به مشام قاتل نمی‌رسد حال انکه بوی بهشت از فاصله چهل سال هم به مشام‌ها می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: در این درگیری یک سرباز وظیفه اهل روستای رمین چابهار هم در بین شهداء بود این سرباز چه جرمی مرتکب شده بود؟! آیا جهاد همین است؟ ما این جنایت را محکوم می‌کنیم و خود آنها نیز یک روز می‌فهمند که کارشان محکوم است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=165567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.