• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
16

سئوالی که از سال ۱۹۵۴ هنوز پاسخ داده نشده است

  • کد خبر : 17927
  • 08 مرداد 1397 - 23:40
سئوالی که از سال ۱۹۵۴ هنوز پاسخ داده نشده است

این مرد کیست؟ از کجا آمده است؟ چگونه ناپدید شد؟ کجا ناپدید شد؟ .

هاتف سیستان و بلوچستان، در ماه ژوئیه ۱۹۵۴ یک مرد میانسال با چهره ای قفقازی وارد فرودگاه توکیو ژاپن می شود از وضع پوشش این مرد که سنتی بود کسی مشکوک نمی شود، ماموران فرودگاه با چک کردن پاسپورت این مرد مشکوک می شوند زیرا که کشور مبدا Taured نوشته شده است که همچنین کشوری وجود ندارد.
 
از این مرد خواسته می شود که کشورش را از روی نقشه نشان دهد، مرد نقشه را نگاه می کند عصبانی می شود که چرا کشورش روی نقشه نیست(این مرد نمی دانست که اسم کشورش نزدیک به ۱۰۰۰ سال است که به آندورا تغییر نام پیدا کرده است ) آندورا کشور کوچک و مستقلی است که در کوه‌های پیرنه بین دو کشور فرانسه و اسپانیا قرار دارد. پایتخت آن آندورا لاولا است. جمعیت این کشور در حدود ۸۵٬۴۷۰ نفر است.
 
این مرد را در هتلی بهمراه دو نگهبان که جلوی در نگهبانی بدهند تا تحقیقات کامل شود نگه داری میکنند، از وی خواسته می شود که شماره تماس بستگان و آشنایان را بدهد تا باهاشون تماس گرفته شود، مرد شماره تماس شرکتی که در آن کار می کند را به مقامات می دهد، تماس گرفته می شود و شرکت تایید میکند این فرد از کارمندان شرکت شان است.
 
وقتی ماجرا روشن می شود درب اتاقش را باز میکنند اثری از مرد نمی بینند، اتاق این مرد در طبقه نهم هتل بوده است ممکن نیست از پنجره رفته باشد و جلوی در نیز دو نگهبان حضور داشته است.
 
سئوالاتی پیش می آید که در پرونده این مرد بی پاسخ هستند: آیا این مرد در زمان سفر کرده است؟ این مرد کیست؟ از کجا آمده است؟ چگونه ناپدید شد؟ کجا ناپدید شد؟ .

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=17927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.