• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

۱۱ میلیون نفر بن کالا دریافت می‌کنند

  • کد خبر : 18498
  • 20 شهریور 1397 - 22:19
۱۱ میلیون نفر بن کالا دریافت می‌کنند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: ۱۱ میلیون نفر از جمعیت تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و پشت نوبتی‌ها تا پایان شهریورماه بن کالا دریافت می‌کنند.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، اظهار داشت: در مرحله اول تا آخر شهریور ماه به همه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و حتی پشت نوبتی ها این بن کالا داده می شود.
 
وی گفت: در این مورد که این بن کالا برای ماه های آینده فقط به جمعیت تحت پوشش تعلق بگیرد یا به ۵ دهک و یا ۸ دهک داده شود، در سطح ملی تصمیم گیری می شود.
 
فتاح با اشاره به اینکه در مورد اختصاص جهیزیه سقف لرستان را اضافه کرده ایم و اختصاص جهیزیه به پشت نوبتی های استان حل می شود، اظهار داشت: ساخت ۸۰۰ واحد مسکن روستایی را به لرستان سهمیه داده ایم که با همکاری سپاه ساخته می شود.
 
وی تاکید کرد که در احداث این واحدها از وام و کمک دولت استفاده نمی شود و فقط منابع کمیته امداد به کار گرفته می شود.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:در این راستا تغییر رویکردی داشته ایم که کمک های موردی را بیشتر و تمام افراد پشت نوبتی را وارد چرخه مستمری بگیری و مددجویی کنیم که این اقدامات در کل کشور و در لرستان در طی شهریور و مهرماه انجام می شود.
 
فتاح ادامه داد: وام اشتغال در لرستان نسبت به سال ۹۶ حدود ۲ برابر شده است و در ۲ بخش روستایی و شهری نیز سقف وام را بالا برده ایم و مشکل خاصی در خصوص منابع وجود ندارد.
 
وی اظهار داشت: سقف وام های خرد و ضروری ۵۰ میلیون ریال بود، که طی ۲ ماه آیند این سقف کلا حذف می شود و منابع لازم برای این بخش نیز تدارک دیده شده است و تسهیلات سهل الوصولی هستند.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه امسال ۲۰ درصد مستمری همه مددجویان اضافه شده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=18498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.