• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

از مسئولینی که هیچ وقت حضور ندارند!؟ تا جوانانی که "ما می توانیم " را معنا کردند

  • کد خبر : 19070
  • 26 مهر 1397 - 19:08
از مسئولینی که هیچ وقت حضور ندارند!؟ تا جوانانی که "ما می توانیم " را معنا کردند

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، یک گزارش متفاوت اکبرتجلی امروز جوانان خلاق و با استعداد این مرز و بوم همواره با نوردیدن پله‌های افتخار برای اقتدار ایران اسلامی در جهان در حال تلاش و تکاپو هستند ، جویندگان علم و دانشی که همواره در صفوف کسب علم و دانش از هم پیشی می گیرند, […]

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، یک گزارش متفاوت
اکبرتجلی
امروز جوانان خلاق و با استعداد این مرز و بوم همواره با نوردیدن پله‌های افتخار برای اقتدار ایران اسلامی در جهان در حال تلاش و تکاپو هستند ، جویندگان علم و دانشی که همواره در صفوف کسب علم و دانش از هم پیشی می گیرند, امروز استان سیستان و بلوچستان  خطه دلیر مردان و شیر زنان و جوانان جویای علم و دانش پا به پای رشد فزاینده علم و دانش جهان حرکت کرده و هیچگاه از این مسیر باز نمانده و همواره سخن‌ها برای گفتن دارند.
استان سیستان و بلوچستان ظرفیت بی نظیری برای انرژی های نوین را در خود جای داده است . مانند بادهای ۱۲۰ روزه سیستان در شمال استان ، که از زمانهای بسیار دور از آن استفاده میشده  و امروزه می توان بعنوان انرژی پاک از آن بهره برد .
مردم استان با توجه به این موضوع که می توانند از این بادها استفاده کنند اولین ماشین مکانیکی جهان را که همان آسبادها است را اختراع کردند و قدرت باد را برای آسیاب کردن گندم به خدمت گرفتند. بدون شک حرکت به سمت انرژیهای نوین علاوه بر اشتغال و درآمد زایی می تواند نقش مهمی در حفاظت از محیط زیست داشته باشد.
و حال چند جوان هم استانی برای تولید انرژی پاک و صرفه جویی هزینه ها ، طرحی را اجرایی کردند که برای معرفی آن و شناخت این طرح به سراغ آنها رفتیم تا گفتگویی با آنها داشته باشیم .
به همین منظور به شرکت انوشیروان در محل پارک علم و فناوری استان می رویم و گفتگویی با سیدعلی دشتی فارغ تحصیل کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک که در بخش مهندسی و فنی این شرکت مشغول است داریم .

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=19070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.