• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان:

ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در حاشیه شهر زاهدان درحال انجام است

  • کد خبر : 149741
  • 22 آذر 1400 - 9:53
ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در حاشیه شهر زاهدان درحال انجام است
هاتف سیستان و بلوچستان _ مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بنیاد مسکن کار ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی را در حاشیه شهر زاهدان از سال ۹۹ تاکنون آغاز کرده که تغییر بنیادی در بافت فرسوده ناکارآمد، غیرمقاوم حاشیه زاهدان و کیفیت زندگی در این مناطق ایجاد خواهد کرد.

مصطفی بیک مداح مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: گام‌ها یکی پس از دیگری با جدیت برداشته می‌شود تا حاشیه شهر زاهدان هر چه سریع‌تر ساماندهی شود.

وی افزود: پیش از این متقاضیان در پهنه شمالی شهر زاهدان از تسهیلات ۵۰ میلیون تومان و کمک بلاعوض ۲۵ میلیون تومان بهره‌مند می‌شدند که با پیشنهاد بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان سقف تسهیلات حاشیه به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و به برخی بانک‌های عامل ابلاغ و به سایر بانک‌ها نیز به تدریج در حال ابلاغ است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در ادامه به پیشرفت طرح اشاره و تصریح کرد: تاکنون هشت هزار و ۹۸۱ پرونده معرفی به شهرداری شده‌اند، ۵۳۸ فقره پروانه ساختمانی صادر شده، ۴۲۴ واحد مسکونی در مرحله پی‌کنی قرار دارند و ۸۰ واحد مسکونی نیز به مرحله اجرای سقف رسیده‌اند که پیش‌بینی می‌شود با افزایش جدید در میزان تسهیلات و رفع موانع و مشکلات دربخش زیرساخت‌ها بر استقبال مردم افزوده شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.