• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و وبلوچستان خبر داد:

ساخت ۱۰۰۰۰مسکن روستایی توسط بنیاد مسکن استان

  • کد خبر : 149940
  • 01 دی 1400 - 9:18
ساخت ۱۰۰۰۰مسکن روستایی توسط بنیاد مسکن استان
هاتف سیستان و بلوچستان _ مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت :سهمیه سال 1400 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی 10 هزار و 10 واحد است که این سهمیه بر مبنای میزان تقاضای محلی و همکاری دستگاه بانکی در شهرستانها توزیع و شده است .

بیک مداح مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و وبلوچستان بیان کرد: بیش از ۵۰ درصد از متقاضیان طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی سال ۱۴۰۰ استان سیستان وبلوچستان به مرحله انعقاد قرارداد رسیده اند

وی افزود: تعداد ۹ هزار و ۳۰۹ متقاضی  این تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند ، که از این تعداد تا کنون ۵ هزارو ۹۵ متقاضی عقد قرارداد داشته اند.

بیک مداح ادامه داد : متقاضیان در این طرح از تسهیلات جدید  ۱۰۰ میلیون تومانی بهره مند می شوند که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای سهولت امر ، این تسهیلات را  با ضمانت زنجیره ای به متقاضیان روستایی ارائه می دهد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و وبلوچستان در خصوص اقدامات این بنیاد در موضوع مقاوم سازی گفت: در حال حاضر شاخص مقاوم سازی استان به عدد ۴۵ درصد رسیده است که از مهمترین اقدامات اجرایی آن در دوسال اخیر می توان به پروژه ساخت و بازسازی ۱۶ هزار و ۲۵۰ واحد مربوط به سیل دی ماه ۹۸ و ساخت  ۱۱ هزار واحدمسکن محرومین اشاره کرد .

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.