• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
8

برترین های رقابت اتومبیلرانی سیستان و بلوچستان معرفی شدند

  • کد خبر : 150039
  • 11 دی 1400 - 9:23
برترین های رقابت اتومبیلرانی سیستان و بلوچستان معرفی شدند
هاتف سیستان و بلوچستان _ مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: نفرات برتر رقابت‌های اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی استان گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی معرفی شدند.

ادهم کردزابلی دیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این دوره از رقابت های اتومبیلرانی سیستان و بلوچستان ۹ و ۱۰ دی در پیست اتومبیلرانی تک تازان زاهدان برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این دوره از رقابت ها در کلاس  -۱۵۰۰ بهرام توسلی کیا حائز مقام نخست، نیما شه بخش مقام دوم و محمد امین سرگزی موفق به کسب مقام سوم شد.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در کلاس -۲۰۰۰ مجید سامزه،محمد ریگی و بهروز ضامن به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

کردزابلی ادامه داد: ورزشکاران سیستان و بلوچستان در رشته اتومبیلرانی در کشور جزو برترین‌ها بشمار می روند به طوری که اخیرا حلیمه گرگیچ بانوی مستعد این استان در رقابت‌های اتومبیلرانی کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

وی اظهارداشت: به منظور توسعه ورزش و افزایش سرانه‌های ورزش سیستان و بلوچستان هم اینک هفت ورزشگاه فوتبال، ۱۸ سالن چند منظوره ورزشی، یک استخر شنا، ۲ جاده سلامت و ۱۱ سالن تخصصی شامل سالن کبدی ۴۵۰۰ نفری، کشتی زابل ، ۲ هزار نفری چابهار، کشتی زاهدان، ۱۷شهریور زاهدان و ۶ رشته ورزشی و همچنین۲۰ خانه جوان و پنج گود زورخانه در سراسر استان در حال احداث است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌های سراسر سیستان و بلوچستان بویژه مناطق بکر و سواحل زیبا در چابهار و کنارک به زمین‌های استاندارد ورزش‌های ساحلی نیاز دارد تا قهرمانان ملی کشف و شکوفا شوند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.