• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7

وزش باد شدید برخی از مناطق سیستان و بلوچستان را در بر خواهد گرفت

  • کد خبر : 150452
  • 06 بهمن 1400 - 9:32
وزش باد شدید برخی از مناطق سیستان و بلوچستان را در بر خواهد گرفت
هاتف سیستان و بلوچستان _ رییس گروه پیش‌بینی و پیش‌آگاهی‌های جوی هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به هشدار سطح زرد این اداره‌کل گفت: تغییر نوع توده هوا، افزایش گرادیان فشاری و وزش باد شدید پدیده جوی غالب برخی از مناطق استان در روزهای هفتم و هشتم بهمن ماه خواهد بود.

علی ملاشاهی اظهارداشت: وزش باد نسبتا شدید تا شدید از سمت جنوب غرب و افزایش محسوس و موقتی دما از جمله پدیده‌های غالب این سامانه جوی در سیستان و بلوچستان است.

وی با بیان این‌که فعالیت سامانه جوی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان از بعدازظهر روز پنجشنبه هفتم آغاز و تا عصر جمعه هشتم بهمن نیز ادامه خواهد داشت افزود: روز پنجشنبه سامانه جوی شمال ایرانشهر و دلگان و مناطق غربی شهرستان زاهدان را در برخواهد گرفت.
رییس گروه پیش‌بینی و پیش‌آگاهی‌های جوی هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان این‌که سامانه وزش باد شدید روز جمعه زاهدان و مناطق مرکزی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد تصریح کرد: در روزهای مذکور شاهد اختلال در عبور و مرور با توجه به کاهش دید افقی، احتمال سقوط اجسام از ارتفاع و ساختمان‌ها بویژه کارگاه‌های ساختمانی، سقوط و خسارت به تابلوهای تبلیغاتی و همچنین احتمال خسارت به سازه و پوشش گلخانه‌ها و سالن‌های پرورش دام و طیور خواهیم بود.

وی با تاکید بر وزش باد شدید، در خانه ماندن افراد گروه‌های حساس بویژه کودکان و سالمندان را ضروری دانست.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.