• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
8

سه محل دپوی سوخت در حاشیه زاهدان کشف شد

  • کد خبر : 150774
  • 25 بهمن 1400 - 10:42
سه محل دپوی سوخت در حاشیه زاهدان کشف شد
هاتف سیستان و بلوچستان _ مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از کشف سه دپوی پنج هزار لیتر گازوئیل در شهر زاهدان خبر داد.

موسی عباس‌زاده محمودی اظهارداشت : در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی سوخت در یک چهاردیواری در شهر زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از حصول اطمینان از دپوی سوخت قاچاق در آن منطقه رییس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی بهمراه دیگر بازرسین به محل اعزام و در همین راستا در بازرسی بعمل آمده مقدار پنج هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفتگاز که بصورت ماهرانه‌ای در سه نقطه زیر زمین دپو شده بود کشف شد. ‌

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس ازشناسایی مالک چهار دیواری متخلف بازداشت و بهمراه پرونده تشکیل شده برای رسیدگی و تحقیقات بیشتر به اداره تعزیرات حکومتی مرکز استان معرفی شد.

وی با تاکید بر اینکه قاچاق سوخت و کالا ضربه مهلکی را بر اقتصاد کشور وارد می‌کند درهمین راستا در برخورد قاطع با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی تعزیرات حکومتی عزمی راسخ و جدی خواهد داشت.
‌محمودی خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی در سالجاری با رسیدگی به سه هزارو ۱۶۰ فقره پرونده تخلفاتی با موضوع قاچاق کالا وارز و قاچاق سوخت و با وصولی میزان۴۹۲ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال جزای نقدی در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و کالا  گامی بزرگ برداشته است و در کشور رتبه برتر را کسب کرده است که این اطمینان را میدهیم عملکرد این اداره کل در مبارزه با سودگران سوخت و قاچاقچیان کالا در سال جدید بیشتر از قبل خواهد بود.

وی در پایان از شهروندان خواست به منظور برخورد با هرگونه قاچاق کالا و ارز در سطح خرد و کلان، اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص، با تماس با سامانه تلفنی ۱۳۵ در اختیار ما قرار دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمین اقدامات لازم صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.