• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

آسفالت ۲ میلیون مترمربع از معابر شهر زاهدان

  • کد خبر : 156033
  • 28 فروردین 1402 - 12:36
آسفالت ۲ میلیون مترمربع از معابر شهر زاهدان
هاتف سیستان و بلوچستان - شهردار زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امسال شاخص‌های مربوط به عملیات عمران شهری رشد قابل توجهی خواهد داشت، گفت: آسفالت ۲ میلیون متر مربع از معابر شهر زاهدان آغاز شد.

محمد امین براهویی با بیان اینکه عمران شهری نقش مستقیمی در ارتقای کیفیت محیط و افزایش رضایتمندی شهروندان دارد، اظهارداشت: با توجه به اینکه در مجموع هشت میلیون متر مربع از معابر اصلی، پرتردد و خاکی شهر زاهدان نیاز به آسفالت دارد از سال گذشته نهضت آسفالت معابر در این شهر آغاز شد بطوریکه تاکنون این اقدام در یک میلیون متر مربع از معابر شهری عملیاتی شد.

وی ادامه داد: در تداوم این نهضت امسال آسفالت ۲ میلیون متر مربع از سطح معابر زاهدان در دستور کار قرار گرفت و بنا داریم در حدود سه سال تمام معابر مورد هدف را آسفالت کنیم.

شهردار زاهدان تاکید کرد: عملیات آسفالت معابر و خیابان‌های این شهر در قالب بهسازی آسفالت با هدف اصلاح چهره شهر، روان سازی تردد وسایل نقلیه، تامین آرامش و آسایش شهروندان و ارائه خدمات مطلوب در اولویت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات و اقدامات مهم انجام شده در سال گذشته ترمیم نوارهای حفاری سطح شهر زاهدان برای عملیات گازکشی بود، بیان کرد: طی برنامه ریزی انجام شده، تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری مجموع نوارهای حفاری سطح زاهدان آسفالت خواهد شد.

براهویی با اشاره به اهمیت سیمای شهری گفت: سیمای شهری نه تنها در روح و روان انسان موثر است، بلکه در ساختار اقتصادی، روابط و مناسبات اجتماعی، وضعیت بهداشتی و سلامت ساکنان آن و در نهایت کیفیت زندگی شهروندان تاثیر مستقیم دارد.

وی تاکید کرد: معتقدیم که آیینه تمام نمای خدمات شهرداری، محل زندگی مردم خونگرم شهر یعنی همان کوچه ها و خیابان‌های با صفای این شهر است و شهرداری همواره تلاش می‌کند که محیط پاک و آرام برای زندگی شهروندان فراهم کند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=156033

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.