• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

نیرو‌های امنیتی و انتظامی علل شهادت آیت‌الله سلیمانی را شناسایی کنند

  • کد خبر : 156229
  • 06 اردیبهشت 1402 - 21:34
نیرو‌های امنیتی و انتظامی علل شهادت آیت‌الله سلیمانی را شناسایی کنند
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، گفت: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان این اتفاق اقدام کنند.

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ جمهور در پیامی با تسلیت شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، نوشت: شهادت عالم ربانی آیت‌ الله عباسعلی سلیمانی نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان در حادثه تیراندازی در بابلسر، موجب تأثر و تألم فراوان شد.

رئیس‌ جمهور ضمن ابراز همدردی، شهادت این روحانی ارجمند را به بیت مکرم و علمای اعلام و دانشگاهیان و مردم شهیدپرور استان مازندران تسلیت گفت و از خداوند بزرگ برای آن مرحوم علو درجات و برای عموم بازماندگان ایشان صبر و سلامت مسألت کرد.

آیت الله رئیسی همچنین تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان اقدام کنند.

همچنین احمد وحیدی، وزیر کشور به دنبال حمله مسلحانه که به شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری منجر شد، در تماس تلفنی با سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران با ابراز تاسف و تاثر از شهادت آیت‌الله سلیمانی، دستورات لازم را برای بررسی جامع و کامل ابعاد مختلف این حادثه تا دستیابی به نتیجه صادر کرد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=156229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.