• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
6

آماده سازی جاده های سیستان و بلوچستان برای ایمن سازی تردد زائرین اربعین حسینی(ع)

  • کد خبر : 156991
  • 03 خرداد 1402 - 12:07
آماده سازی جاده های سیستان و بلوچستان برای ایمن سازی تردد زائرین اربعین حسینی(ع)
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرای روکش آسفالت محور زاهدان،میرجاوه به طول۱۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیاردتومان توسط این اداره کل در دست اجراست.

ایوب کرد با بیان اینکه عملیات مذکور به مدت ۲ ماه اجرایی خواهد شد اظهار کرد: روکش این محور در راستای سفر ایمن کاربران جاده ای و سهولت تردد ایمن زائرین اربعین حسینی در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان قرار گرفته است.

وی افزود: در سال گذشته نیز ایمن سازی محورفوق، شامل خط کشی، نصب تابلو اطلاعاتی زائرین ،لکه گیری و روکش آسفالت انجام شد که خوشبختانه در ایام اربعین شاهد هیچ گونه تصادفی در این محور نبودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: محور زاهدان به میرجاوه ۸۵ کیلومتر است و پایانه مرزی میرجاوه به عنوان مرز ورودی زائرین پاکستانی در شمال استان در نظر گرفته شده است.

کرد در پایان یادآورشد:با توجه به ویژگی شاخص جاده های استان سیستان و بلوچستان که یکی از محورهای اصلی ترانزیت کالا و مسیر اصلی تردد زوار اربعین حسینی(ع) است عملیات روکش آسفالت محورهای شریانی و اصلی می‌تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده‌ای ایفا کند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=156991

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.