• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

پلمب ۲ رستوران متخلف در زاهدان

  • کد خبر : 158840
  • 24 مرداد 1402 - 20:07
پلمب ۲ رستوران متخلف در زاهدان
هاتف سیستان و بلوچستان _ سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان از پلمب 2 رستوران متخلف و تشکیل پرونده کیفری برای متصدیان آن خبر داد.

ابوالفضل احمدزاده گفت: در ادامه روند سرکشی های منظم از صنوف مختلف و انجام گشت های مشترک، بازدیدی سرزده از دو رستوران مطرح و بنام در شهرستان زاهدان انجام شد که متاسفانه با تخلفات بهداشتی متعددی روبرو شدیم.

وی افزود: ارائه غذای مانده شب گذشته به مشتریان روز بعد، عرضه و استعمال قلیان، نگهداری گوشت فاسد و تاریخ مصرف گذشته، استفاده از جوش شیرین به عنوان تقلب در تولید مواد غذایی، نداشتن کارت و گواهی بهداشت پرسنل، عدم رعایت بهداشت فردی و… از جمله برخی تخلفات این دو رستوران بود که به تایید بازرسان رسید.

به گفته احمدزاده؛ در این بازدیدها پس از تائید بازرسین مرکز بهداشت، دامپزشکی و در حضور نمایندگان اصناف موضوع تهدید علیه بهداشت عمومی محرز و هر دو رستوران که در بولوار بهداشت و میدان شهید فهمیده این شهر فعالیت دارند پلمپ گردید.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان تاکید کرد: متاسفانه در این رستوران ها گوشت های غیرقابل مصرف که دارای بوی نامطبوع نیز بودند طبخ و با قیمت های گزاف به مردم فروخته میشد که ضمن پلمپ هر دو واحد، برای متصدیان آنها نیز پرونده کیفری در دادگاه تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال ۲۹ مورد مشابه پلمپ شده است تصریح کرد: در بازرسی از این دو مرکز حدود ۱۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد که این روند ادامه دار خواهد بود و مردم نیز باید حساسیت های خود را بالاتر برده و در صورت مشاهده تخلفات مشابه مراتب را به دادستانی و مرکز بهداشت اعلام کنند تا در اسرع وقت با آنها برخورد جدی شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=158840

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.