• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
12

متقاضیان خرید نیسان حمل گاز مایع با تسهیلات کم بهره سریعتر اقدام کنند

  • کد خبر : 149216
  • 02 آبان 1400 - 23:50
متقاضیان خرید نیسان حمل گاز مایع با تسهیلات کم بهره سریعتر اقدام کنند
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: متقاضیان خرید نیسان جهت حمل گاز مایع با توجه به شرایط مناسب به وجود آمده هر چه سریعتر برای دریافت وام و خرید آن اقدام کنند.

ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست بررسی مسائل و مشکلات تأمین و توزیع گاز مایع شهرستان‌های چابهار، ایرانشهر، بمپور،دلگان و لاشار که به صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران این شهرستان ها در سالن جلسات معاونت اقتصادی برگزار شد؛ اظهارداشت: برای توزیع گاز مایع در میان شهرستان‌ها تسهیلات ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی ارزان قیمت برای خرید کشنده گاز مایع و ١۶٠ میلیون تومانی جهت خرید نیسان در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط مناسب متقاضیان باید هرچه سریعتر تا قبل از شروع روزهای سرد سیستان و بلوچستان برای دریافت وام و خرید کشنده اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به اقدامات انجام شده در ماه‌های گذشته امسال مشکل و محدودیت جذب سهمیه اضافه گاز مایع برای استان وجود ندارد اما برای افزایش سهمیه موجود ابتدا باید میزان جذب سهمیه فعلی استان به حد لازم برسد پس از آن برای سهمیه اضافه اقدام شود.

وی افزود: میزان گاز سهمیه شهرستان بمپور هم‌اینک ۴۷۶ تن است که با توجه به سرشماری جمعیت شهرستان و شرایط فعلی باید ۲۳۰ تن آن به شهرستان دلگان اختصاص پیدا کند و در این میان باید کشنده‌های حامل گاز مایع میان ایرانشهر، دلگان و بمپور مدیریت و هر بار کشنده به شهرستانی که گاز کمتری دارد ارسال شود.

زنگنه گفت: برای دلگان پس از پیگیری‌های فراوان مجوز ساخت تاسیسات گاز مایع گرفته شد و ساخت این تأسیسات باید سرعت گیرد و هرچه سریعتر افتتاح شود و فرمانداران هم باید روی فعالیت تأسیسات گاز مایع در شهرستان خود نظارت کنند تا مشکل کمبود در روزهای سرد سال رخ ندهد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.