• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7

ارائه خدمات به ۱۴۷۷ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان بوعلی زاهدان

  • کد خبر : 150308
  • 28 دی 1400 - 10:10
ارائه خدمات به ۱۴۷۷ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان بوعلی زاهدان
هاتف سیستان و بلوچستان _ رئیس بیمارستان بوعلی زاهدان از ارائه خدمات درمانی به 1477بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا از ابتدای سال 1400تاکنون خبرداد.

دکتر شهاب الدین مشائی رئیس بیمارستان بوعلی زاهدان اظهار کرد : این بیمارستان از ابتدای بحران کرونا بیمارستان تخصصی بیماران کرونا مثبت بوده است که با افزایش تعداد بیماران سایر بیمارستان ها و مراکز درمانی نیز بیماران کرونایی را پذیرش نمودند و در طی سال جاری ۱۴۷۷نفراز خدمات درمانی این بیمارستان بهره برده اند.

وی ادامه داد: در حال  حاضر با کاهش تعداد بیماران  کرونایی روبرو هستیم و خدمات تخصصی سایر  بیماریهای عفونی و خدمات تخصصی کلینیک دیابت (متخصص داخلی ،چشم و فوق تخصصی نفرولوژی ) همچنین خدمات بخش های تشخیصی شامل آزمایشگاه ،رادیولوژی ،سی تی اسکن  و خدمات اورژانس در این  بیمارستان ارائه می شود.

رئیس بیمارستان بوعلی زاهدان اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ۸۰تخت فعال در این بیمارستان وجود دارد و آماده پاسخگویی به نیازهای درمانی هم استانی های عزیز می باشد.

وی با اشاره به انتشار سویه جدید امیکرون در سطح کشور و استان تصریح کرد: طبق مطالعات کارشناسان این سویه از قدرت سرایت پذیری  بسیار بالاتری نسبت به سایر  جهش های قبلی ویروس کرونا برخوردار است و با توجه به قدرت سرایت بالا و همه گیری سریع آن بایستی نگران افراد سالمند و بیماران خاص با بیماریهای مزمن بود ، لذا ازهمه مردم تقاضا داریم ضمن تلقیح دز سوم واکسن خود، درصورت مشکوک بودن و یا داشتن علائم شبیه سرما خوردگی از رفت و آمد به منزل افراد سالمند و حضور در مجالس عمومی خود داری نمایند و به منظور تشخیص ودرمان به مراکز درمانی مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.