• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

موسسه خیریه بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر (ع) زاهدان راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 165403
  • 12 فروردین 1403 - 21:38
موسسه خیریه بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر (ع) زاهدان راه‌اندازی شد
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر (ع) زاهدان گفت: موسسه خیریه این بیمارستان با هدف شناسایی بیماران نیازمند و تامین هزینه‌های دارویی و درمانی آنها ، ساماندهی کمک‌های خیران و تهیه تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز راه‌اندازی شد.

عقیل میری، رئیس بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع) زاهدان، اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون به بیش از سه هزار نفر در بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع) زاهدان به عنوان تنها بیمارستان تخصصی کودکان سیستان و بلوچستان خدمات ارائه شده است.

وی افزود: بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر (ع) زاهدان بیمارستان تخصصی کودکان و بیماران خاص شامل تلاسمی و هموفیلی در استان است و درمان بیماران خاص و صعب العلاج همانند تالاسمی و هموفیلی در این بیمارستان‌ رایگان انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع) زاهدان ادامه داد: از ابتدای نوروز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار در اورژانس و کلینیک این بیمارستان ویزیت و به صورت سرپایی درمان و در بخش اطفال این بیمارستان نیز ۱۵۰ بیمار بستری و ارائه خدمات شدند.

میری گفت: بخش تالاسمی این بیمارستان پزشک متخصص خون همه روزه در این بخش حضور دارد و بیماران را ویزیت می‌کند در صورت نیاز مشاوره با سایر متخصصان انجام و بیماران ارجاع می‌شوند. در بخش تالاسمی بیمارستان نیز از ابتدای سالجاری تاکنون به بیش از ۵۰۰ بیمار تالاسمی خدمات رسانی شدند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=165403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.