• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7
مشارکت خیرین استان فارس؛

مرکز دیالیز و تالاسمی بیمارستان مهرستان به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 151878
  • 18 اردیبهشت 1401 - 13:29
مرکز دیالیز و تالاسمی بیمارستان مهرستان به بهره برداری رسید
هاتف سیستان و بلوچستان - معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از افتتاح مرکز دیالیز و تالاسمی بیمارستان امید شهرستان مهرستان خبر داد.

محمد معشوری معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهار داشت: با توجه به مخاطرات جاده‌ای و زمان بر بودن فرایند دیالیز به منظور رفاه حال بیماران مرکز دیالیز و تالاسمی بیمارستان امید مهرستان با ظرفیت ۱۰ تخت و دستگاه دیالیز با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان به همت خیرین نیک اندیش به ویژه استان فارس به بهره برداری رسید.

وی افزود: افتتاح مرکز اکسیژن ساز با همت خیرین و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از دیگر پروژه‌ها بود.

سهیلا محبی نماینده خیرین استان فارس نیز اظهار داشت: توفیقی حاصل شد تا با مشارکت خیرین نیک اندیش سراسر کشور و با توجه به نیاز سنجی این منطقه امروز شاهد افتتاح و بهره برداری مرکز دیالیز و تالاسمی بیمارستان امید مهرستان باشیم.

وی افزود: خیلی از عزیزانی که درگیر بیماری کلیوی بودند نیاز سنجی شد و با توجه به نیاز این منطقه پروژه ساخت این مرکز را آغاز کنیم تا بخشی از هزینه‌های ایاب و ذهاب وبعد مسافت این بیماران به دیگر شهرستانها را کاهش دهیم.

نماینده خیرین استان فارس ادامه داد: این مرکز در فروردین ماه ۱۴۰۰ با عنوان حال خوب پنج شنبه‌ها هر نفر ۵ هزار تومان با حضور عدالت محور کلیه اقشار مردمی آغاز شد.

ناصر درازهی، فرماندار مهرستان نیز اظهار داشت: ساختمان این مرکز در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر کم نظیر است.

وی افزود: بیماران دیالیزی سطح شهرستان مجبور بودند با بعد مسافت و هزینه‌های ایاب و ذهاب و همچنین خطرات جاده‌ای به دیگر شهرستانها برای مراحل درمانی مراجعه کنندکه خوشبختانه با افتتاح مرکز دیالیز و تالاسمی بیمارستان امید مهرستان این مشکلات به حداقل خواهد رسید.

فرماندار مهرستان ادامه داد: حمایت‌های رابعین ارتش جمهوری اسلامی ایران و خیرین نیک اندیش استان فارس و همچنین دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در ساخت این مرکز قابل تقدیر است و امیدواریم این اقدام عام المنفعه تداوم داشته باشد.

 

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.