• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
10

مایکروسافت از سامانه زنده آمار مبتلایان به کرونا رونمایی کرد

  • کد خبر : 131118
  • 29 اسفند 1398 - 13:15
مایکروسافت از سامانه زنده آمار مبتلایان به کرونا رونمایی کرد
هاتف سیستان و بلوچستان- شرکت مایکروسافت با قرار دادن آمار و ارقام زنده بر روی یک نقشه آنلاین، کاربران را در جریان شیوع ویروس کرونا قرار می‌دهد.

مایکروسافت برنامه و سرویس جدیدی برای نمایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا را برای کاربران فعال ساخته است که بسیار به نسخه گوگل مپ شباهت دارد با این تفاوت که این سرویس تنها بر روی پرونده‌ها و موارد ویروس کرونا نظارت دارد و تمرکز را بر روی این مسائل قرار داده است.

این نقشه، مناطقی را که آلوده به ویروس کرونا هستند با قرارگیری یک دایره مشخص و با تغییر اندازه هر دایره، میزان درگیری کشور با بیماری کرونا را نشان می‌دهد.

در قسمت چپ صفحه، جزئیات و آمار این پرونده‌ها با دسته‌بندی منظم مشخص شده است. در این دسته‌بندی‌ها کشور‌های مختلف قرار دارند و کاربران می‌توانند با انتخاب هر کشور، از تعداد مبتلایان، فوت‌شدگان و بهبودیافتگان مطلع شوند. هنگام تنظیم این متن، آمار ارائه‌شده از ۲۱۸۵۸۵ فرد مبتلا، ۱۲۳۹۲۸ فرد بستری شده، ۸۵۷۱۴ شخص بهبود یافته و ۸۹۴۳ قربانی حکایت داشت.

کاربران قادرند با انتخاب هر کشور از جزئیات کشور مورد نظر مطلع شوند. این برنامه در کنار آمار و ارقام، اخبار مرتبط با هر کشور را نیز در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

داده‌هایی که شرکت مایکروسافت از آن‌ها استفاده می‌کند از سازمان جهانی امنیت سلامت و سازمان‌هایی مانند CDC و ECDC دریافت می‌شود.

مدیرعامل بینگ در صحبت‌هایی اظهار داشت: بسیاری از کارمندان شرکت مایکروسافت بر روی این نقشه فعالیت داشتند تا برترین نوع اطلاعات را به بهترین نحو در اختیار کاربران قرار دهند.

کاربران می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی Bing.com/covid از آخرین اطلاعات مربوط به ویروس کرونا مطلع شوند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=131118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.