• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8

چالش بهترین بودن در اینستاگرام

  • کد خبر : 16304
  • 06 فروردین 1397 - 9:04
چالش بهترین بودن در اینستاگرام
در عصر رسانه های دیجیتال انتخاب بهترین ها و زیباترین ها آن هم در شبکه اجتماعی اینستاگرام به کار سختی تبدیل شده است.

هاتف سیستان و بلوچستان، در عصر رسانه های دیجیتال و گسترش شبکه های اجتماعی علی الخصوص اینستاگرام، تصاویر زیادی در این شبکه اجتماعی منتشر می شوند که مخاطبان با نگاه اول فکر میکنند تصاویر واقعیت دارند در حالیکه شاید این طور نباشد.
با هم همراه می شویم با تجربه کارولین استریچ که برای اثبات اینکه تصاویری که در اینستاگرام منتشر می شوند شاید تصاویری جعلی باشند که با نرم افزارهای مختلف برای بزرگنمایی خود استفاده کرده باشند. استریج معتقد است که اینستاگرام مکانی برای فرار از واقعیت هاست طوری که مثلا هیچ کس دوست ندارد که تصویر خودش را بعد از بیدار شدن صبحگاهی با چشم های پف کرده منتشر کند و یا در حالتی که موی های خودش را شانه نکرده است منتشر کند.
کارولین استریچ 32 ساله، با 190 کیلوگرم وزن، سفر تخیلی خود را با انتشار تصویری در اینستاگرام اعلام  میکند، تصویری که پشت به دربین و در دیزنی لند نشسته است

نشان دادن خود در اینستاگرام و اینکه بهترین هستید، خیلی هم خوب است اما باید طوری باشد که خود واقعی خود را بتوانید نمایش بدهید.
وی همچنین با انتشار تصویری از خود نیز می نویسد که برای جشن تولد 22 سالگی خود به دیزنی لند سفر کرده است.

بعد از گذشت دو روز تصویر زیر را در اکانت اینستاگرام خود منتشر کرد که در پارک دیزنی لند پاریس هست. با انتشار این تصویر مخاطبان استریچ فکر میکنند که سفر تخیلی وی واقعی می باشد.

و در نهایت تصویر واقعی خود(سمت چپ) و استفاده از تصویر صورت شخصی دیگر  و روتوش آن بر روی صورت خود برای به نمایش گذاشتن بهترین بودن در شبکه های اجتماعی منتشر می کند.

 

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=16304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.